Ekologiczne pomiędzy gadżetami - nowa moda, czy chwilowy trend?
Co to dokładnie oznacza i jaki ma to wpływ na gadżety promocyjne? Spójrzmy na to zagadnienie nieco bliżej.
Czym są „eko” produkty promocyjne?
Zielone, ekologiczne i zrównoważone produkty to te, które zapewniają korzyści:
- środowiskowe
- społeczne
- ekonomiczne
Jednocześnie muszą one chronić zdrowie publiczne, dobrobyt i środowisko w całym cyklu handlowym, od wydobycia surowców do ostatecznego unieszkodliwienia. Zasadniczo, zrównoważone produkty są wytwarzane tylko z naturalnych materiałów, które ulegają biodegradacji i nie szkodzą ludziom ani naturze podczas ich produkcji, a także po wyrzuceniu produktu.
Niektóre z naturalnych materiałów, z których powstają zrównoważone produkty promocyjne to:
- Bawełna
- Bambus
- Korek
Warto od razu zaznaczyć, że ekologiczne gadżety można ozdobić logo firmy, tak jak każdy inny produkt promocyjny.
Jak eko produkty promocyjne mogą poprawić strategię marketingową?
Produkty przyjazne dla środowiska poprawiają ogólną strategię marketingową, poprzez jednoznaczne demonstrowanie wartości marki. Wprowadzając przyjazne dla środowiska produkty promocyjne do ogólnej strategii marketingowej swojej marki, można odwołać się do preferencji większości konsumentów i potencjalnych klientów, którzy stawiają na ekologię. Zatem wybierając ekologiczne produkty promocyjne dbasz o środowisko równocześnie poprawiając wizerunek marki.
Kilka przykładowych ekologicznych produktów, które mogą się sprawdzić w akcjach marketingowych:
Zastanawiasz się jak wdrożyć zrównoważone i przyjazne dla środowiska praktyki w swojej firmie? Rozpocznij ekologiczne działania swojej firmy właśnie dzięki zrównoważonym produktom promocyjnym, które zmienią Twoją strategię marketingową na lepsze!