Breloczki to jedne z najstarszych gadżetów reklamowych – podobnie jak kubki czy torby bawełniane. Nie oznacza to oczywiście, że breloki reklamowe przeszły do lamusa. Jest zupełnie inaczej! Ten gadżet nadal świetnie sprawuje się w portfolio wielu firm, mniejszych i większych. Jeśli zatem zastanawiasz się nad tym, w jaki sposób zareklamować swoją firmę, breloki mogą w tym pomóc. Jak?
Breloczki w sam raz dla mniejszych firm
Brelok z własnym nadrukiem to gadżet reklamowy, który pojawia się w portfolio wielu firm. Mogą pochwalić się nimi także naprawdę wielcy gracze. Jednak prawdą jest, że brelok z logo stanowi zwykle gadżet dla marek, które dopiero zaczynają swoją przygodę z biznesem i marketingiem. Dlaczego? Ponieważ ich cena jest naprawdę niska.
Na breloczki na zamówienie mogą pozwolić sobie firmy, które dopiero powstały i nie mają dużego budżetu. Dzięki tak prostemu gadżetowi, jakim jest brelok, mogą jednak reklamować się i dążyć do bycia zapamiętanymi przez klientów. A przecież o to właśnie chodzi w działaniach marketingowych! Nawet tak prosty produkt jak brelok z logo może zdziałać wiele, o ile zostanie wybrany odpowiednio – zgodnie z duchem marki.
Brelok z logo, jaki jest, każdy widzi?
Kiedyś breloczki były mniej skomplikowane. Miały jeden element, na którym widniało logo marki oraz kółko do zaczepienia kluczy. Teraz jednak charakteryzują się wieloma dodatkowymi funkcjonalnościami, o których często zapominamy, gdy myślimy o czymś tak prostym, jak breloki reklamowe z nadrukiem.
O! Na przykład brelok z własnym nadrukiem może okazać się również niewielką miarką – w sam raz dla marek związanych z szeroko pojętą budowlanką oraz produkcją mebli. Albo to – klasyczny, ale nadal elegancki brelok i otwieracz do butelek w jednym.
Bo przecież warto mieć go zawsze pod ręką. To coś dla branży FMCG. Brelok z logo może być też lampką, żetonem do wózka na zakupy, pojemnikiem na leki, kablem do ładowania i wieloma innymi rzeczami. Nie wspominając już o materiale wykonania i kształtach, które także są świetnie dopasowane do wielu branż. Nie myśl zatem, że brelok, jaki jest, każdy widzi. One mogą bowiem wyglądać przeróżnie.
Brelok z własnym nadrukiem – czy to Ci się w ogóle przyda?
Prawdopodobnie cały czas zadajesz sobie pytanie: czy te breloczki reklamowe w ogóle mi się przydadzą? Czy w dzisiejszych czasach, gdy na rynku jest tak wiele gadżetów, brelok z logo jest jeszcze „modny”? Możemy Cię zapewnić, że breloki z mody nie wyjdą tak szybko, jak mogłoby się wydawać.
Cały czas są wybierane przez wielu naszych klientów – najczęściej nie jako gadżet główny, a jedynie dodatek. I jako taki świetnie się sprawdza. Wyobraź sobie, że tworzysz paczkę powitalną dla nowego pracownika. Znajdują się w nim wszystkie niezbędne gadżety: kubek, długopis, kilka notatników, a zatem wszystko to, co zostanie z nim w biurze i jeszcze jedna, mała rzecz, którą zabierze ze sobą.
Brelok z logo. Albo taka sytuacja: przygotowujesz zestaw gadżetów, który będzie rozdawany potencjalnym klientom podczas najbliższych targów. Musi tam znaleźć się coś interesującego, związanego z branżą, ale również kilka mniejszych drobiazgów, które można wykorzystywać w życiu codziennym.
Tak, by przypominały one o Twojej firmie. Takie jak breloki reklamowe. Widzisz zatem, że te akcesoria, które według niektórych w ogóle nie mają już zastosowania marketingowego, nadal przydają się i nadal spełniają swoje główne zadanie. Sprawiają, że Twoja marka jest pamiętana.
Wybierz breloczki dla swojej firmy
Niezależnie od tego, w jakiej branży pracujesz, breloczki sprawdzą się u Ciebie jako gadżet reklamowy. Skąd to wiemy? Odważnie zakładamy, że wszyscy Twoi klienci, pracownicy czy kontrahenci posiadają swoje własne klucze. Szansa na to jest naprawdę spora.
Być może nawet potrzebują breloczka do swoich kluczy, które w tej chwili są gołe i pozbawione dodatkowej biżuterii? Wybierając breloki reklamowe z nadrukiem dla swojej firmy musisz jednak pamiętać, że inne marki prawdopodobnie pomyślały o tym samym. I ich breloczki mogą okazać się lepsze, bardziej spersonalizowane czy dopasowane do branży.
Na całe szczęście w naszej hurtowni znajdziesz całą masę breloków do wyboru – staramy się cały czas dodawać nowe produkty do swojej oferty, bo doskonale wiemy, że breloki reklamowe nadal są wybierane często, choć przecież istnieje tak dużo bardziej zaawansowanych gadżetów reklamowych. Breloczki na zamówienie mają jednak w sobie to coś! Postaraj się, by te wybrane przez Ciebie okazały się wyjątkowe.
Wybranie breloczka zgodnie z potrzebą branży i marki to jedno. Odpowiednie znakowanie – to coś zupełnie innego! Jeśli chcesz mieć pewność, że Twoje logo będzie widoczne i naniesione odpowiednio na tak niewielki gadżet, jakim jest breloczek, wybierz kogoś, kto zna się na tym jak nikt inny.
Nas. Chętnie podpowiemy Ci, jakie metody znakowania będą najlepsze dla wybranego przez Ciebie gadżetu. Nie musisz tego wiedzieć, nie musisz się na tym znać – my jednak zjedliśmy na tym zęby i z pewnością znajdziemy dla Ciebie takie rozwiązanie, które będzie dla Ciebie najlepsze.