Branża kosmetyczna jest idealnym przykładem na to, jak można wykorzystać gadżety kosmetyczne na każdym etapie kontaktu ze swoim klientem. Gadżety do salonu kosmetycznego wybiera się na otwarcie, w ramach powitania pierwszej klientki bądź klienta, na święta czy też w ramach prezentu dla osoby, która wiele wkłada w rozwój firmy. Gadżety kosmetyczne to również świetna forma upominku dla samych pracowników. Jeśli więc pracujesz w tej właśnie branży, możesz przestać już zastanawiać się, czy warto. Oj warto!
Prezent na otwarcie salonu kosmetycznego – must have w dzisiejszych czasach
Prezenty dla klientek salonu kosmetycznego są równie naturalne, co korzystanie z rękawiczek jednorazowych podczas pracy czy też sterylizowanie wszystkich narzędzi. To coś, co pomaga Twojemu biznesowi i sprawia, że jest postrzegany, jako bardziej profesjonalny.
Jednak to oczywiście nie wszystko. Kosmetyki reklamowe pozwalają przede wszystkim wyróżnić się na tle konkurencji już na samym starcie. Zastanów się przez chwilę – jak wiele salonów kosmetycznych znajduje się w Twoim mieście, w Twojej dzielnicy, blisko Twojego salonu. Prawdopodobnie całkiem sporo. Klientki, które do Ciebie trafią, wcale nie muszą z Tobą pozostać.
Sukces zależy od wielu czynników – Twojej pracy, wyglądu salonu, ale też odczuć klientek i klientów. A tymi możesz spokojnie nawigować. Gadżety kosmetyczne to jeden ze sposobów, na wzbudzenie zaufania i ciepłych uczuć związanych z Twoim salonem. Upominki dla klientów salonu kosmetycznego nie muszą być duże. To grzebienie, lusterka, kosmetyczki z nadrukiem – rzeczy, które są praktyczne i jednocześnie pozwolą zapamiętać nazwę Twojego salonu.
Gadżety do salonu kosmetycznego na piękne „dziękuję!”
Gadżety kosmetyczne to również doskonały sposób na to, by powiedzieć po prostu „dziękuję”. Zwykle czas na takie podziękowania przychodzi pod koniec roku, gdy podsumowujesz wszystkie dochody i sprawdzasz, które osoby były najbardziej aktywne – kto przychodził do Ciebie najczęściej i pomógł Ci najwięcej zarobić.
Dlatego prezenty dla klientek salonu kosmetycznego najczęściej kupuje się u nas na okres świąteczny. To naturalny moment na wręczenie klientom upominku – czegoś niewielkiego, lecz znaczącego bądź też naprawdę ekskluzywnego, przeznaczonego dla wyjątkowych klientek.
Prezent na otwarcie salonu kosmetycznego zwykle jest drobny – to upominek, który ma Cię wyróżnić. Jednak gadżety kosmetyczne w ramach podziękowania za współpracę…to musi być coś wyjątkowego. Najlepiej sprawdzą się tu oczywiście kosmetyczki czy nesesery wykonane z wysokiej jakości materiałów i pełne kosmetyków.
No dobrze, ale czy Tobie się to kalkuluje? Oczywiście, że tak. W ten sposób wyróżnisz dwie lub trzy klientki, a cała reszta z pewnością się o tym dowie (tym bardziej, jeśli zdjęcia zamieścisz w social mediach). To przecież również forma reklamy. A w następnym roku zauważysz, że Twoje klientki bardzo chciałyby otrzymać taki piękny upominek i są w stanie wiele dla niego zrobić.
Gadżety do salonu fryzjerskiego
Gadżety kosmetyczne to nie tylko reklama dla salonów kosmetycznych, ale również dla fryzjerów. Gadżety do salonu fryzjerskiego to doskonały sposób na pokazanie się, wyróżnienie i docenienie klientów. Wybór produktów, z których możesz skorzystać, wcale nie jest mały.
I nie muszą to być tylko szczotki do włosów. Powiązane gadżety do salonu fryzjerskiego to również lusterko, podręczna kosmetyczka czy neseser. A do tego zawsze możesz dorzucić coś spoza Twojej branży – balsamy do ust czy nawet kubek bądź torbę z logo.
Pamiętaj, że gadżety reklamowe to przede wszystkim sposób na pokazanie światu logo firmy. Śmiało korzystaj zatem z tych rozwiązań, które będą zauważalne przez innych, nie tylko przez Twoich klientów.
Gadżety do salonu kosmetycznego i fryzjerskiego mają wiele cech wspólnych. Główną z nich jest to, że powinny pozwolić Twoim klientom odczuć, jak bardzo ich doceniasz. To oni są najważniejsi w tym biznesie. Z nami zadbasz o nich tak, jak trzeba – profesjonalnie, ze smakiem i o! w dobrej cenie!