Dzień Dobry!
Czas, żebyśmy poznali się bliżej. Zaparz fliżankę kawy i zobacz kogo możesz spotkać w OpenGift
My już wiemy, co jest ważne!
Dlaczego warto pracować z nami?
Równowaga
Life Balance nie jest dla nas gadżetem. W tygodniu pracujemy do 16:00 - weekendy są dla Ciebie. Komputera, ani pracy nie zabierasz do domu!
Life Balance nie jest dla nas gadżetem. W tygodniu pracujemy do 16:00 - weekendy są dla Ciebie.
Rozwój
Trenujemy z ekspertami biznesu SellWise. Cyklicznie podnosimy umiejętności w szkoleniach produktowych i warsztatach specjalistycznych.
Trenujemy z ekspertami biznesu SellWise. Cyklicznie podnosimy umiejętności w szkoleniach specjalistycznych.
Przyjazne miejsce pracy
Wiemy, że czasem trzeba wyjść do lekarza, czy wziąć dzień wolnego na spięcie swoich spraw - dla nas to oczywiste!
Wiemy, że czasem trzeba wyjść do lekarza, czy wziąć dzień wolnego na spięcie swoich spraw - dla nas to oczywiste!
Samodzielność
Znajdziesz u nas możliwość wpływu na swoją pracę, szansę na wyrażanie swojej opinii i samodzielność w działaniu.
Znajdziesz u nas możliwość wpływu na swoją pracę, szansę na wyrażanie swojej opinii i samodzielność w działaniu.
Otwarta komunikacja
Stawiamy na konstruktywny feedback w każdą ze stron, prowadzimy regularne zebrania zespołów oraz spotkania indywidualne.
Stawiamy na konstruktywny feedback w każdą ze stron, prowadzimy regularne zebrania zespołów oraz spotkania 1:1
HR jest tu dla Ciebie
Zaplanowany onboarding, wsparcie działu HR i otwartość na inicjatywy to nasz klucz do udanej współpracy. Mamy dla Ciebie czas.
Zaplanowany onboarding, wsparcie działu HR i otwartość na inicjatywy to nasz klucz do udanej współpracy.
Zwinność w działaniu
Zmiany są nieuniknione. Potrafimy wyznaczać kierunki i nie boimy się wdrażania zmian. Rozumiemy, że daje to gwarancję stabilności finansowej i utrzymania pozycji na czela stawki.
Potrafimy wyznaczać kierunki i nie boimy się zmian. Rozumiemy, że daje to gwarancję stabilności i utrzymania pozycji na czele stawki.
Wspólnie decydujemy
Oddawanie i przejmowanie odpowiedzialności sprzyja rozwojowi pracowników - to pewne. U nas to także podstawa budowania relacji, wzajemnego szacunku i zaufania.
Oddawanie odpowiedzialności sprzyja rozwojowi - to pewne! U nas to także podstawa budowania wzajemnego szacunku.
Zobacz nasz Culture Book
Zobacz nasz Culture Book
Wybierz swój bilet w biznes klasie!
Nie trzymaj swojej kariery na smyczce!
Wolne miejsce w pierwszym rzędzie z widokiem na nowe wyzwania już czekają.
Wolne miejsce w pierwszym rzędzie z widokiem na nowe wyzwania już czekają.
Business Development Manager / Doradca i Opiekun Klienta Biznesowego
Rodzaj stanowiska: Cały etat
Lokalizacja: Małachowskiego 10, Poznań
Zadania jakie na Ciebie czekają:
- obsługa klientów biznesowych - mailowo i telefonicznie, oraz odpowiedź na zapytania z naszego chatu i infolinii,
- prowadzenie sprzedaży produktów firmy (gadżety reklamowe) i realizacja celów sprzedażowych - będziesz skupiać się na obsłudze zapytań ofertowych naszych klientów,
- wsparcie klienta w wyborze personalizowanych gadżetów reklamowych, czyli dopasowanie np. odpowiedniego rozmiaru, koloru i znakowania produktu dopasowanych do okazji i potrzeb kontrahenta,
- dodatkowo, w spokojniejszych momentach będziesz pracować nad odświeżaniem relacji z klientami z naszej wewnętrznej bazy,
- dbanie o dobrą współpracę z innymi działami w firmie (back office, produkcja, marketing).
Nasze oczekiwania:
- warunek konieczny - doświadczenie w sprzedaży w kanale B2B,
- łatwość w nawiązywaniu kontaktu z Klientem biznesowym i budowania z nim relacji,
- samodzielność w działaniu i umiejętność organizacji pracy własnej, także pod presją czasu,
- poczucie ducha zespołu - komunikacja jest dla nas bardzo ważna a współpraca między działami niezbędna. Jesteśmy jedną drużyną i razem pracujemy na wspólny sukces,
- dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy ze sprzedażą online.
Co możesz zyskać dołączając do naszego teamu:
- pracę w sukcesywnie rozwijającej się firmie, w której stawiamy na ludzi i dbamy o ich rozwój tak, byś jak najlepiej mogli wykorzystać swój potencjał,
- umowę dopasowaną do Twoich preferencji,
- pracę stacjonarną w biurze w godz. 8:00-16:00 (dbamy o work-life balance),
- cykliczne szkolenia i wsparcie merytoryczne firmy SellWise,
- kulturę dialogu i elastyczność w działaniu wobec pracowników i Klientów,
- transparentną komunikację o celach, wynikach zespołu i oczekiwaniach przełożonego,
- a ponadto - dostęp do karty Multisport, ubezpieczenie na życie, przyjazną atmosferę wspieraną świętowaniem urodzin pracowników, obchodzeniem nietypowych świąt czy wspólnymi wyjściami integracyjnymi.
Project Manager - e-commerce
Rodzaj stanowiska: Cały etat
Lokalizacja: Małachowskiego 10, Poznań
Zadania jakie na Ciebie czekają:
- samodzielne prowadzenie projektów w obszarze e-commerce i wewnętrznych systemów,
- zbieranie i definicja wymagań biznesowych, prowadzenie niezbędnej dokumentacji projektowej,
- ścisła współpraca z zespołem programistów i weryfikacja poprawności wykonywanych zadań,
- układanie planów i harmonogramów pracy, zarządzanie back-logiem zadań,
- współudział w rozwoju serwisu e-commerce, proponowanie obszarów do dalszego rozwoju,
- współpraca z agencjami SEO i UX, oraz wewnętrznymi działami organizacji,
- manualne testowanie funkcjonalności,
- raportowanie z przebiegu projektu, organizowanie regularnych sprintów.
Nasze oczekiwania:
- min. 2 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w obszarze zarządzania projektami,
- min. roczne doświadczenie w realizacji projektów z obszaru e-commerce,
- prowadzenie kilku projektów w tym samym czasie nie sprawia Ci kłopotu,
- posiadasz doświadczenie w tworzeniu specyfikacji/dokumentowaniu projektów,
- potrafisz rozmawiać z programistami o potrzebach biznesowych,
- znasz trendy UX i branży e-commerce.
- mile widziane: znajomość filozofii agile, język angielski na poziomie B2.
Co możesz zyskać dołączając do naszego teamu:
- pracę w sukcesywnie rozwijającej się firmie, w której stawiamy na ludzi i dbamy o ich rozwój tak, by jak najlepiej mogli wykorzystać swój potencjał,
- umowę dopasowaną do Twoich preferencji,
- pracę stacjonarną w biurze w godz. 8:00-16:00 (dbamy o work-life balance),
- cykliczne szkolenia i wsparcie merytoryczne firmy SellWise,
- kulturę dialogu i elastyczność w działaniu wobec Pracowników i Klientów,
- transparentna komunikacja o celach, wynikach zespołu i oczekiwaniach przełożonego,
- a ponadto - dostęp do karty Multisport, ubezpieczenie na życie, przyjazną atmosferę wspieraną świętowaniem urodzin pracowników, obchodzeniem nietypowych świąt czy wspólnymi wyjściami integracyjnymi.
Key Account Manager
Rodzaj stanowiska: Cały etat
Lokalizacja:Małachowskiego 10, Poznań lub inny region Polski
Zadania jakie na Ciebie czekają:
- aktywne pozyskiwanie klientów biznesowych w przypisanym regionie - sektor produkcyjny, usługowy, agencje kreatywne,
- sprzedaż produktów firmy (gadżety reklamowe) w oparciu o cele sprzedażowe,
- autonomia w wyborze formy kontaktu - samodzielnie decydujesz, czy prowadzisz rozmowy telefoniczne, lub osobiście spotykasz się z klientami,
- zarządzanie własnym portfelem klientów, kreowanie szans na dosprzedaż i upselling,
- budowanie długotrwałych relacji i wsparcie klienta w wyborze personalizowanych gadżetów reklamowych,
- współpraca z działem realizacji zamówień.
Nasze oczekiwania:
- warunek konieczny - doświadczenie w sprzedaży gadżetów/materiałów/usług reklamowych,
- min. 7-o letnie doświadczenie w sprzedaży w kanale B2B, wraz z udokumentowanymi sukcesami i własnym portfelem klientów,
- doświadczenie w planowaniu i realizacji działań powiększających bazę klientów,
- samodzielność w działaniu i umiejętność organizacji pracy własnej, także pod presją czasu,
- doświadczenie w pracy na złożonych celach krótko- i długoterminowych,
- poczucie ducha zespołu - komunikacja jest dla nas bardzo ważna a współpraca między działami niezbędna. Jesteśmy jedną drużyną i razem pracujemy na wspólny sukces,
- mile widziana znajomość języka angielskiego na poziomie B2.
Co możesz zyskać dołączając do naszego teamu:
- pracę w sukcesywnie rozwijającej się firmie, w której stawiamy na ludzi i dbamy o ich rozwój tak, by jak najlepiej mogli wykorzystać swój potencjał,
- premia miesięczna i bonus roczny,
- materiały promocyjne dla Twoich klientów,
- umowę dopasowaną do Twoich preferencji,
- możliwość pracy stacjonarnej lub zdalnej,
- cykliczne szkolenia i wsparcie merytoryczne firmy SellWise
- kulturę dialogu i elastyczność w działaniu wobec pracowników i Klientów,
- transparentna komunikacja o celach, wynikach zespołu i oczekiwaniach przełożonego
- a ponadto - dostęp do karty Multisport, ubezpieczenie na życie, przyjazną atmosferę wspieraną świętowaniem urodzin pracowników, obchodzeniem nietypowych świąt czy wspólnymi wyjściami integracyjnym.
Benefity?
Masz u nas jak w poooowerbanku!
Masz u nas jak w poooowerbanku!
Benefity?
Masz u nas jak w poooowerbanku!
Masz u nas jak w poooowerbanku!
Halooo! Mam Pytanie!
Doskonale! Zanim je zadasz - sprawdź czy ktoś już na nie nie odpowiedział!
1
Co robicie w OpenGift?
Upominki biznesowe na każdą okazję... i bez okazji. Specjalizujemy się w doradzaniu, wybieraniu, znakowaniu i dostarczaniu gadżetów reklamowych dla biznesu. Zamówienia niestandardowe, ekologiczne czy wyszukane prestiżowe upominki stanowią rdzeń naszej działalności.
2
Kto jest naszym klientem?
Naszym klientem jest biznes. Z naszych usług korzystają firmy różnej wielkości - od biznesów rodzinnych po globalne korporacje. Współpracujemy z agencjami reklamowymi, kreatywnymi, eventowymi, które wspierają się naszymi produktami. Nasze gadżety znajdują swoje miejsce w wielu branżach i sektorach, co daje nam ogromny potencjał sprzedażowy.
3
Dlaczego warto z nami współpracować?
Jakość pracy i motywacja rodzą się w dobrej atmosferze. Naszym priorytetem było stworzenie miejsca w którym pracownicy czują się dobrze. Stawiamy na otwartość w komunikacji, umiejętność przyznawania się do błędu oraz dużą swobodę w działaniu. Kluczem naszego sukcesu jest tworzenie różnorodnych zespołów, złożonych z otwartych na siebie ludzi, którzy lubią to co robią i czują się docenieni. Jeśli czujesz, że te wartości są Tobie bliskie, koniecznie przeczytaj więcej o naszej kulturze organizacyjnej.
4
Gdzie macie siedzibę?
Zapraszamy do naszej nowej siedziby w Centrum Podwale na poznańskiej Śródce. Komunikację miejską sponsoruje zajezdnia, dla kierowców mamy pokaźny parking, a na fanów dwóch kółek czeka rowerownia. Z przeszklonych sal rozciąga się niesamowita panorama i widok na katedrę! Niedaleko do parku i na Termy, mamy także tawernę na domowy obiad i afterki.
5
Ile osób liczy Wasz zespół?
W samym dziale obsługi klienta i sprzedaży jest nas ponad 30.
6
Czy zatrudniacie osoby bez doświadczenia?
Obecnie skupiamy się na osobach z doświadczeniem w pracy z klientem biznesowym, ale praktyka pokazuje nam, że potencjał jest czasem więcej wart, niż przepracowane lata, dlatego do każdego Kandydata podchodzimy w sposób indywidualny - analizujemy Twoje CV i staramy się dopasować do konkretnej roli.
7
Czy zatrudniacie osoby bez znajomości języka obcego?
Tak, nie ma obowiązku posługiwania się językiem obcym w naszej firmie. Równocześnie, posiadamy Klientów obcojęzycznych, dlatego jest to umiejętność, która jest mile widziana.
8
Czy jesteście polską firmą?
Anglojęzyczna nazwa, holendersko brzmiące nazwisko Właścicieli oraz globalny zasięg firmy mogły by zmylić najbardziej czujnych! OpenGift.pl jest częścią Reflect Group, polskiej rodzinnej grupy firm prowadzonych przez braci Szymona i Pawła Frieske z siedzibą w Poznaniu.
9
Czy pracujecie zdalnie?
Specyfika naszej pracy nie sprawdza się w zespołach rozproszonych. Głęboko wierzymy, że synergia płynąca z codziennej wspólnej pracy, buduje niepowtarzalną atmosferę i przekłada się na nasze wyniki.