Koszulki firmowe to dla wielu firm jeden z pierwszych wyborów dotyczących gadżetów reklamowych. Bo przecież pracownika trzeba w coś ubrać, prawda? Jednak koszulki z logo firmy powinny być tworzone nie tylko z myślą o osobach, które pracują w Twojej firmie. To doskonały pomysł na prezent dla wspólników, a także Twoich klientów. Jakie koszulki reklamowe wybrać, by sprawdzały się przez długi czas? Czym kierować się podczas zakupów i na jaką metodę znakowania postawić?
Koszulki firmowe do branży gastronomicznej, ale nie tylko
Odzież reklamowa, taka jak koszulki z logo firmy, ale także kurtki z nadrukiem, polary robocze czy bluzy z nadrukiem, to doskonały sposób na to, żeby ujednolicić strój Twoich pracowników. Bardzo często tego typu rozwiązania wykorzystywane są w branży gastronomicznej, gdzie wygląd obsługi ma ogromne znaczenie na postrzeganie całej marki.
Koszulki z logo, na przykład estetyczne koszulki polo, to najczęstszy wybór w przypadku gastronomii. Wyglądają one schludnie i elegancko, prosto, a jednak mają w sobie to „coś”. No i oczywiście są znakowane Twoim logo.
Mogą posiadać też haft z imieniem pracownika, co pozwala marce wyróżnić się na tle innych. Jednak branża gastronomiczna nie jest jedyną, w której wykorzystuje się koszulki firmowe z nadrukiem. Takie produkty popularne są również w sklepach stacjonarnych (niezależnie od branży), czy też w magazynach, w których niezwykle ważne jest ujednolicenie strojów i ich kolorów.
Tam nierzadko wykorzystuje się również kamizelki z nadrukiem, które odróżniają pracowników jednego działu od innego. Koszulki firmowe z nadrukiem to Twój znak rozpoznawczy. A jednak dobrze jest mieć je w swoim portfolio nie tylko ze względu na pracowników.
Koszulki firmowe dla klientów i wspólników
Koszulki z własnym logo to produkt reklamowy, nie tylko sposób na ujednolicenie stroju swoich pracowników. A skoro możesz użyć ich jako nośnika reklamy, dlaczego by nie wykorzystać tego w kontakcie ze swoimi klientami i wspólnikami?
Koszulki reklamowe z nadrukiem mogą okazać się doskonałym prezentem z okazji ważnych wydarzeń, takich jak rocznice współpracy. Osoby, z którymi Twoja firma jest związana od dłuższego czasu, z pewnością docenią taki gest. A klienci?
Oni mogą otrzymać t-shirty reklamowe na przykład jako nagrodę w ramach konkursu związanego z wprowadzeniem na rynek nowego produktu. Koszulki z własnym logo to dobry pomysł na upominek, który znaczy trochę więcej, niż kubek i długopis. Podobnie jest z inną odzieżą reklamową, jak softshell z nadrukiem czy bluzy z kapturem.
Pamiętaj, że koszulki firmowe z nadrukiem to coś więcej, niż tylko interesujący gadżet. To także sposób na zamienienie Twojego klienta lub potencjalnego klienta w ambasadora marki, osobę, która pokazuje logo na swoim ubiorze. W czasach, w których ubrania mają dla niektórych z nas tak wielkie znaczenie, to naprawdę coś fantastycznego dla marki.
Jak wybrać odpowiednie koszulki z logo firmy?
Niezależnie od tego, czy stawiasz na koszulki reklamowe kupowane z myślą o Twoich pracownikach, czy też klientach lub wspólnikach, musisz zadbać o kilka istotnych elementów danego produktu. Przede wszystkim o jakość.
Koszulki firmowe muszą być wykonane z dobrych jakościowo materiałów, które nie zniszczą się przy pierwszych kilku praniach. Najczęstszy wybór pada oczywiście na bawełnę – ten materiał jest naturalny, przyjemny dla skóry, oddychający i bardzo wytrzymały. Bawełniane koszulki firmowe z nadrukiem pięknie się prezentują.
A jednak nie zawsze są najlepszym rozwiązaniem. Gdy potrzebujesz materiału funkcyjnego, który będzie szybko schnąć, musisz postawić na poliester lub tkaniny z domieszkami poliestru. Na szczęście w OpenGift masz do wyboru tak wiele koszulek z przeróżnych tkanin, że z pewnością znajdziesz taką, która idealnie spełni Twoje potrzeby.
Nie zapomnij także o odpowiednim wyborze fasonu, koloru i rozmiarów. Tym bardziej, jeśli sięgasz po koszulki reklamowe z nadrukiem dla pracowników. Zadbaj o to, by każdy z nich czuł się dobrze, komfortowo i swobodnie.
Koszulki firmowe i znakowanie
No dobrze, wiesz już, jaką koszulkę firmową wybierzesz. Masz w koszyku wszystkie odpowiednie rozmiary i kolory. Teraz przyszedł czas na najważniejsze – znakowanie. To moment, który także świadczyć będzie o jakości wybranego przez Ciebie produktu.
Bo co z tego, że materiał okaże się świetny, gdy logo zniknie po dwóch praniach? Koszulki z logo muszą być wytrzymałe, dlatego odpowiednia metoda znakowania jest tu kluczowa. Najczęściej wybierany i stanowczo najlepszy do koszulek oraz innego rodzaju odzieży reklamowej, jest haft.
Umożliwia Ci użycie nawet ośmiu kolorów, wygląda elegancko i jest długotrwały. A to jest przecież najważniejsze. Haft sprawia, że logo czy też imię lub wybrana przez Ciebie grafika pozostaną na koszulce na długo i zawsze będą wyglądać tak samo dobrze.
Decyzja została podjęta? Świetnie! Twoje koszulki reklamowe już zaraz będą gotowe do założenia przez zniecierpliwionych pracowników. Zobaczysz, że to był naprawdę dobry wybór.