- Kosmetyki reklamowe - wszystkie
- Pomadki reklamowe
- Kremy do opalania
- Gadżety do roweru - wszystkie
- Dzwonki
- Głośniki reklamowe - wszystkie
- Głośniki bluetooth
- Ładowarki - wszystkie
- Ładowarki indukcyjne z nadrukiem
- Słuchawki reklamowe - wszystkie
- Słuchawki bluetooth
- Gadżety reklamowe
- Zdrowie i uroda
- Kosmetyki reklamowe
- Kremy do opalania
Kosmetyki do opalania stanowią podstawę podczas wakacyjnych wyjazdów i wypadów nad wodę. Warto używać ich również na co dzień. W związku z tym, że promienie UV odpowiadają za fotostarzenie i zwiększają ryzyko raka skóry, regularnie sięgaj po preparaty do opalania. Poszczególne produkty różnią się składem, który przekłada się na ich działanie. Czy kremy do opalania z logo stanowią dobry gadżet reklamowy?
Kosmetyki reklamowe jako ważny element strategii marketingowej
W naszej bogatej ofercie znajdziesz m.in. kosmetyki reklamowe. Stawiamy na produkty od znanych i sprawdzonych firm, które spełniają najwyższe wymogi bezpieczeństwa. Dostępne u nas kremy do opalania możesz dowolnie spersonalizować, umieszczając na nich swoje logo, nazwę przedsiębiorstwa lub hasło reklamowe.
Produkty do opalania z logo rozdasz podczas targów i konferencji
Spersonalizowane produkty do opalania stanowią praktyczny i funkcjonalny gadżet, który rozdasz podczas targów i konferencji. Możesz je również podarować swoim klientom i kontrahentom. Z pewnością przydadzą się im balsamy do opalania, a Twój gest spotka się z pozytywnym odbiorem.
Jakie rodzaje filtrów zawierają kremy do opalania?
Kremy do opalania mogą zawierać filtry fizyczne, chemiczne i połączenie obu rodzajów. Poszczególne rozwiązania różnią się mechanizmem działania. Balsamy do opalania, które opierają się na filtrach mineralnych, odbijają promienie UV niczym lustro. Nie pozwalają im wniknąć do skóry. Chronią tym samym materiał genetyczny i struktury komórkowe przed uszkodzeniami spowodowanymi przez wolne rodniki. Kremy do opalania z filtrami chemicznymi zamieniają promienie słoneczne na energię termiczną, przez co zapobiegają ich zgubnemu wpływowi.
Balsamy do opalania, które bazują na filtrach fizycznych takich jak tlenek cynku i dwutlenek tytanu, chronią przed promieniami UVA i UVB. Ich wadą jest to, że mogą bielić skórę.
Kremy do opalania z filtrami chemicznymi ograniczają zgubny wpływ promieni UVA lub UVB. Dopiero mieszanka kilku różnych substancji zapewnia szerokie spektrum działania. Filtry chemiczne uchodzą za mniej stabilne niż fizyczne.
Balsamy do opalania – o czym mówi SPF?
Balsamy do opalania różnią się stopniem ochrony przed promieniami UV. Frakcja UVB odpowiada za poparzenie skóry. Z kolei UVA przyczynia się do postępującego fotostarzenia. Jesienią i zimą warto sięgnąć po kremy do opalania, choć nie grozi nam poparzenie słoneczne. Promienie UVA docierają do nas przez cały rok, nawet w pochmurne dni.
Balsamy do opalania, które zawierają oznaczenie SPF, ograniczają zgubny wpływ promieni UVB. Im wyższa wartość liczbowa znajduje się przed tym skrótem, tym wyższy poziom ochrony zapewniają.
Kosmetyki do opalania w funkcjonalnych opakowaniach
U nas znajdziesz kremy do opalania w postaci tubek i butelek z atomizerem. Stawiamy na wygodne i funkcjonalne opakowania, które zmieszczą się w każdej torebce. Zadbaliśmy o ich estetyczny, a zarazem uniwersalny design, który możesz dowolnie spersonalizować.
Reklamowe balsamy po opalaniu – dlaczego warto na nie postawić?
Jeśli planujesz stworzyć kompleksowy upominek na lato, do zamówienia koniecznie dorzuć balsamy po opalaniu. Wspomniane kosmetyki przydadzą się, gdy dojdzie do poparzenia skóry. Niestety, czasem nawet najlepsza ochrona zawodzi i wówczas nieocenionym wsparciem okazują się balsamy po opalaniu. Produkty zazwyczaj zawierają pantenol, alantoinę i aloes, które słyną z właściwości łagodzących podrażnienia. Szybko zaaplikowane balsamy po opalaniu mogą uchronić przed bólem, pieczeniem i swędzeniem skóry. Umieść na nich swoje logo. Balsamy po opalaniu znajdują się w wygodnych tubkach z miękkiego plastiku.