1. Czy mogę złożyć zamówienie jako klient indywidualny?
Realizujemy zamówienia dla klientów posiadających nr NIP. Jeśli nie masz NIP skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta: +48 605 09 30 10 | Pon-Pt 8:00 - 16:00
2. Czy mogę zamówić próbkę gadżetu?
Tak, koszt próbki to cena katalogowa + 19,90 zł netto na przesyłkę. Zamówienia proszę przesyłać na nasz adres e-mail.
3. Czy można zamówić jedną sztukę gadżetu wraz ze znakowaniem?
Tak, jest taka możliwość, ale cena znakowania będzie bardzo wysoka. Cenę można wyliczyć na podstronach produktów. Kalkulator znajduje się pod tabelą cen samego gadżetu.
4. Czy można zamawiać gadżety bez znakowania?
Oczywiście, ceny produktów bez znakowania podane są w tabelce na stronie.
5. Jakie są minimalne ilości produkcji upominków i gadżetów?
Większość produktów sprzedajemy i znakujemy już od jednej sztuki, ale opłacalny nakład na gadżet wraz ze znakowaniem to 20 sztuk jednego wzoru. Wyjątkiem są smycze (minimum 50 sztuk), opaski silikonowe (minimum 200 szt).
6. Czy mogę zamówić drukowany katalog Waszych produktów?
Tak, katalog drukowany wysyłamy całkowicie za darmo, wystarczy wysłać taką prośbę na nasz adres e-mail.
7. Czy ceny w Waszym katalogu zawierają koszty znakowania?
Nie, podane ceny nie zawierają kosztów znakowania.
8. Czy ceny w OpenGift.pl zawierają podatek VAT?
Wszystkie ceny w OpenGift.pl są cenami netto nie zawierającymi podatku VAT, który w przypadku naszych wszystkich produktów oraz usług wynosi 23%.
9. Jaki jest termin realizacji zamówienia i czy jest szansa przyspieszenia realizacji?
Terminy realizacji zamówień są uzależnione od aktualnego obłożenia na produkcji. Podane są indywidualnie na karcie produkty oraz ogólnie na stronie: terminy realizacji.
10. Jakie są koszty przesyłki?
Koszt przesyłki to 19,90 zł/netto za karton do 30kg. Przy większych nakładach zamówienia, przesyłka wyceniana indywidualnie.
Nasze metody znakowania gadżetów są najpopularniejszymi i najbardziej trwałymi metodami dostępnymi na rynku.
13. Jakie macie stany magazynowe gadżetów i upominków?
Nasze aktualne stany magazynowe są dostępne w tabelce dostępność (w szt.) na każdej stronie danego produktu. Każdy kolor gadżetu ma podaną osobną dostępność.
14. Czy jest możliwość odroczonej płatności?
Tak, ale wyłącznie dla Instytucji Państwowych, które poświadczą swoje zamówienie oficjalnym pismem od organu zarządzającego.
15. Gdzie można na żywo obejrzeć próbki gadżetów?
Część produktów z naszej oferty możesz zobaczyć w siedzibie firmy przy ulicy Małachowskiego 10 w Poznaniu.
16. Jak obliczyć cenę znakowania?
Cena znakowania jest zależna od nakładu, miejsca i techniki znakowania. Po wybraniu produktu na samym dole strony umieszczony jest kalkulator umożliwiający dokonywanie samodzielnej wyceny.
17. Jaki jest czas realizacji zlecenia ze znakowaniem i bez znakowania?
Czas realizacji każdego produktu widnieje na jego stronie w sekcji "Czas realizacji".
18 Jak sprawdzić dostępność kolorystyczną produktu?
Dostępne kolory produktu widoczne są na stronie produktowej, w połowie wysokości strony, w sekcji "Dostępność". W przypadku braku poszukiwanego koloru prosimy o kontakt.
19. Jakie są miejsca znakowania konkretnego produktu?
Miejsca znakowania można sprawdzić wybierając konkretny produkt i przechodząc na sam dół strony, gdzie widnieje opcja "pokaż możliwe miejsca znakowania". W przypadku braku takiej informacji w którymś z produktów prosimy o kontakt.
20. Czy wystawiają państwo faktury z odroczoną płatnością?
Tak, taka faktura jest możliwa do wystawienia, lecz tylko dla placówek budżetowych, po otrzymaniu stosownej dokumentacji. Zamówienia z odroczonym terminem płatności są realizowane tylko drogą elektroniczną poprzez maila biuro@opengift.pl
21. Czy cena podana na stronie to cena wraz ze znakowaniem?
Ceny widoczne na stronie produktu w tabeli, są cenami bez znakowania. W przypadku obliczenia znakowania należy przejść na sam dół strony produktowej i skorzystać z kalkulatora znakowania.