I. INFORMACJE OGÓLNE ORAZ SŁOWNICZEK
- Niniejszy regulamin określa zasady korzystania z serwisu dostępnego pod adresem www.opengift.pl, w tym w szczególności:
- zasady dokonywania rejestracji i korzystania z konta w serwisie www.opengift.pl;
- warunki i zasady składania zamówień drogą elektroniczną, w tym za pośrednictwem Sklepu Internetowego dostępnego pod adresem www.opengift.pl;
- zasady reklamacji i zwrotów.
- Właścicielem serwisu www.opengift.pl i sprzedawcą towarów jest OpenGift Service One Szymon Frieske, Paweł Frieske sp.j z siedzibą w Poznaniu przy
ul. Naramowicka 266B. NIP: 9721283369, REGON: 369307712, zwana dalej OpenGift.
- Numer rachunku bankowego OpenGift: 57 1140 2004 0000 3102 7739 9209.
- Kontakt telefoniczny z OpenGift jest możliwy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30 do 15.30.
- Sklep Internetowy – poprzez Sklep Internetowy należy rozumieć sklep dostępny pod adresem www.opengift.pl.
- Klient — użytkownik serwisu www.opengift.pl, niebędący konsumentem w rozumieniu Kodeksu cywilnego i posiadający numer identyfikacji, tj., na rzecz którego zgodnie z Regulaminem i przepisami prawa mogą być świadczone usługi drogą elektroniczną lub z którym zawarta może być umowa sprzedaży
w związku z jego działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Towary — poprzez towar należy rozumieć produkty prezentowane w Sklepie Internetowym www.opengift.pl.
- Konto – konto w serwisie www.opengift.pl, prowadzone dla zarejestrowanego Klienta przez OpenGift, identyfikowane przez login Klienta, będące zbiorem zasobów, w którym gromadzone są dane Klienta oraz informacje o jego Zamówieniach w ramach serwisu www.opengift.pl.
- Newsletter — biuletyn informacyjny w formie elektronicznej służący do stałej komunikacji z Klientami zapisanymi do listy mailingowej. Newsletter zazwyczaj informuje o nowościach, ofertach czy planowanych zmianach.
- Rejestracja — oznacza czynność dokonaną w sposób określony w Regulaminie, wymaganą dla korzystania przez Klienta ze wszystkich funkcjonalności Serwisu www.opengift.pl.
- Zamówienie – oświadczenie Klienta składane na zasadach określonych w Regulaminie przy użyciu dostępnych w serwisie www.opengift.pl narzędzi, zmierzające do zawarcia umowy sprzedaży towaru.
- Konsultant – upoważniony przez OpenGift pracownik, obsługujący w jego imieniu Zamówienia Klientów.
- Usługi – usługi świadczone drogą elektroniczną za pośrednictwem serwisu www.opengift.pl, obejmujące między innymi:
- Umożliwienie dostępu do informacji udostępnionych w ramach serwisu www.opengift.pl, korzystanie z wyszukiwarek
i innych narzędzi ogólnodostępnych w serwisie www.opengift.pl;
- Umożliwienie składania Zamówień na towary;
- Umożliwienie śledzenia postępów w realizacji danego Zamówienia,
- Umożliwienie składania reklamacji i dokonywania zwrotów;
- Zakładanie i prowadzenie Konta;
- Prowadzenie historii Zamówień;
- Dostarczanie newslettera.
II. REJESTRACJA I LOGOWANIE
- Klient ma możliwość skorzystania z rozszerzonych Usług serwisu www.opengift.pl po dokonaniu rejestracji, za pomocą narzędzi dostępnych na www.opengift.pl i logowania się z wykorzystaniem danych dostępowych ustalonych podczas rejestracji.
- Rejestracja następuje poprzez wcześniejszą akceptację Regulaminu oraz wprowadzenie do formularza rejestracyjnego prawdziwych, aktualnych, pełnych
i prawidłowych danych Klienta, w szczególności takich jak adres e-mail oraz hasło. Rejestracja lub logowanie umożliwiają zapamiętanie danych Klienta.
- Zarejestrowanie Konta umożliwia Klientowi skorzystanie z dodatkowych funkcjonalności, takich jak:
- możliwość szczegółowego śledzenia postępów w realizacji danego Zamówienia;
- wgląd do historii Zamówień;
- możliwość zapisania indywidualnych danych Klienta;
- w indywidualnych przypadkach wgląd do personalizowanego cennika.
- Niedozwolone jest posługiwanie się przez Klienta w procesie rejestracji danymi innych osób, w tym cudzymi adresami e-mail. Posługiwanie się nieprawdziwymi, nieaktualnymi, nieprawidłowymi bądź niepełnymi danymi lub też danymi innych osób stanowi podstawę rozwiązania umowy
o prowadzenie Konta zawartej pomiędzy Klientem, a OpenGift.
- Po dokonaniu rejestracji za pomocą formularza rejestracyjnego, Klient otrzyma na wskazany przez siebie w procesie rejestracji adres e-mail potwierdzający rejestrację oraz inne wymagane prawem informacje.
- W trakcie Rejestracji Klient może dobrowolnie wyrazić zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w celach marketingowych poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola formularza rejestracyjnego.
III. OFERTA
- Oferta prezentowana w serwisie www.opengift.pl nie jest ofertą w rozumieniu Kodeksu cywilnego, lecz jedynie zaproszeniem do zawarcia umowy,
w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego. Zawarcie umowy następuje po wyraźnej akceptacji przez OpenGift Zamówienia — zgodnie z zasadami opisanymi
w punkcie IV Regulaminu.
- Informacje o cenie towaru, cenach oraz istotnych właściwościach, dostępne są na stronie internetowej Sklepu Internetowego i zamieszczone są przy prezentowanym towarze. W przypadku towarów znakowanych pozostałe cechy są udostępniane w drodze wiadomości email, w tym w szczególności
w wizualizacji wykonania.
- Zawarcie umowy pomiędzy OpenGift a Klientem wymaga spełnienia warunków opisanych w punkcie IV niniejszego regulaminu, w tym w szczególności opłacenie Zamówienia, akceptacji treści Regulaminu, czy uzyskania niezbędnych informacji przez OpenGift.
- Prezentowane w serwisie www.opengift.pl ceny są wyrażone w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Ceny nie uwzględniają kosztów wysyłki. Koszty wysyłki są doliczane jako oddzielna pozycja w koszyku. Informacja o cenie przesyłki jest podawana przed zawarciem umowy sprzedaży.
- W drodze indywidualnych ustaleń z Klientem, OpenGift dopuszcza możliwość sprzedaży towaru w walucie EURO albo USD.
- OpenGift nie korzysta z algorytmu, który dostosowuje ceny na podstawie zautomatyzowanego podejmowanie decyzji.
- Do każdego wysyłanego Zamówienia OpenGift załącza fakturę VAT w formie elektronicznej, która jest przesyłana na adres email Klienta. OpenGift informuje, że zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług, może wystawić fakturę na rzecz podatnika podatku VAT lub podatku od wartości dodanej wyłącznie, jeżeli przy składaniu Zamówienia Klient poda swój numer NIP.
- Faktura VAT jest wystawiana na rzecz Klienta po opłaceniu faktury proforma.
- W indywidualnych przypadkach Konsultant może ustalić z Klientem, że faktura VAT zostanie wystawiona z tzw. odroczonym terminem płatności. W takim wypadku realizacja danego Zamówienia nie będzie uzależniona od uprzedniego opłacenia faktury proforma.
- W przypadku wewnątrzunijnej dostawy towarów, faktura VAT jest wystawiana pod warunkiem posiadania przez Klienta aktywnego numeru VAT EU.
IV. ZAMÓWIENIA
- Domniemywa się, że Klient zapoznał się z treścią niniejszego Regulaminu przed złożeniem Zamówienia. W przypadku złożenia Zamówienia poprzez formularz, który jest dostępny w Sklepie Internetowym, Klient oświadcza, że zapoznał się z treścią Regulaminu, poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola.
W przypadku Zamówienia złożonego za pośrednictwem Konsultanta regulamin jest wysyłany wraz z ofertą.
- Klient może złożyć Zamówienie w następujący sposób:
- Za pośrednictwem usług Sklepu Internetowego — samodzielne złożenie zamówienia poprzez formularz dostępny w Sklepie Internetowym,
- Za pośrednictwem Konsultanta.
- OpenGift udostępnia Klientowi następujące formy kontaktu z Konsultantem:
- poprzez formularz kontaktowy dostępny pod adresem www.opengift.pl/kontakt/;
- poprzez czat dostępny w serwisie www.opengift.pl;
- poprzez wiadomość email wysłaną na adresy email biuro@opengift.pl, zapytania@opengift.pl lub wyceny@opengift.pl;
- poprzez kontakt telefoniczny pod numerami:
+48 605 20 30 20 lub +48 605 09 30 10
- Zamówienie złożone za pośrednictwem Sklepu Internetowego jest realizowane pod warunkiem:
- dodania danego produktu do Koszyka;
- prawidłowego wypełnienia formularza Zamówienia, w tym w szczególności wskazania numeru NIP;
- złożenia oświadczenia o statusie przedsiębiorcy;
- zaakceptowania niniejszego Regulaminu,
- złożenia oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych;
- wybrania sposobu zapłaty i dostawy towaru oraz uregulowania ceny sprzedaży, w tym w szczególności poprzez kliknięcie przycisku „zamawiam i płacę”;
- dostępności danego towaru.
- Po złożeniu Zamówienia, Klient otrzymuje na wskazany adres email potwierdzenie jego przyjęcia, wraz z indywidualnym numerem Zamówienia.
- W przypadku towarów z personalizowanym znakowaniem, dodatkowo konieczne jest spełnienie warunków szczegółowo opisanych na karcie dedykowanej danemu towarowi, w tym w szczególności: dodanie przez Klienta odpowiedniego pliku graficznego, wybór techniki znakowania. Instrukcje dotyczące prawidłowego przygotowania pliku graficznego są dostępne w serwisie www.opengift.pl (na karcie danego produktu), bądź są przesyłane przez Konsultanta w drodze wiadomości.
- Realizacja Zamówienia złożonego za pośrednictwem Konsultanta przebiega w sposób następujący:
- Zamówienie dotyczące towarów bez znakowania jest realizowane pod warunkiem złożenia prawidłowo sformułowanego Zamówienia (wskazanie typu produktu, koloru, ilość), potwierdzenia przez OpenGift dostępności towaru, zaakceptowania niniejszego Regulaminu, wybrania sposobu zapłaty
i dostawy towaru oraz uregulowaniu ceny sprzedaży. Po złożeniu zamówienia i potwierdzeniu przez OpenGift jego dostępności, Klient otrzyma na wskazany adres email potwierdzenie z prośbą o opłacenie faktury proforma w terminie do 7 dni oraz indywidualny numer Zamówienia. Brak dokonania opłaty w terminie zostanie uznane przez OpenGift jako anulowane.
- Zamówienie dotyczące towarów ze znakowaniem, bądź inne indywidualne Zamówienia Klienta:
- Po nawiązaniu kontaktu Konsultant przeprowadza wstępną rozmowę telefoniczną/wymianę wiadomości email, podczas której strony ustalają potrzeby i indywidualne cechy potencjalnego Zamówienia Klienta;
- po otrzymaniu od Klienta niezbędnych informacji (rodzaj produktu, ilość, sposób dostawy, plik graficzny niezbędny do znakowania) Konsultant przedstawia propozycję cenową wraz ze wstępną wizualizacją wykonania w formie pliku pdf, którą następnie przesyła Klientowi w drodze wiadomości email;
- po otrzymaniu propozycji cenowych i wizualizacji, Klient jest zobowiązany w ciągu kolejnych 7 dni do zaakceptowania propozycji Konsultanta, bądź złożenia ewentualnych uwag; Akceptacja wyceny wiąże się z zaakceptowaniem niniejszego Regulaminu;
- po dokonaniu akceptacji, Klient otrzymuje wiadomość email z potwierdzeniem przyjęcia Zamówienia wraz z jego indywidualnym numerem oraz prośbą o opłacenie faktury proforma w terminie 7 dni. Brak dokonania opłaty w terminie zostanie uznane przez OpenGift jako jego anulowanie;
- po otrzymaniu zapłaty Klient otrzymuje wizualizację produkcyjną, którą winien zaakceptować w terminie kolejnych 5 dni lub ewentualnie zgłosić poprawki;
- po otrzymaniu od Klienta akceptacji wizualizacji produkcyjnej, OpenGift przesyła na jego adres email potwierdzenie zawarcia umowy wraz
z przewidywanym terminem realizacji. W przypadku braku możliwości wypracowania z Klientem porozumienia w zakresie wizualizacji produkcyjnej OpenGift zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia.
- W przypadku zamówień ze znakowaniem, po akceptacji wizualizacji produkcyjnej, Klient nie ma możliwości odstąpić od umowy i anulować zamówienie.
- Zamówienia dokonywane przez Klientów spoza terenu Polski są realizowane wyłącznie za pośrednictwem Konsultanta, w drodze indywidualnych ustaleń.
- OpenGift zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji Zamówienia w ciągu 2 dni roboczych od dnia jego złożenia w przypadku:
- niedostępności danego produktu – fakt złożenia Zamówienia przez Klienta nie jest równoznaczny z zawarciem umowy. Dostępność danego towaru jest potwierdzana przez OpenGift w wiadomości email, zgodnie z warunkami opisanymi w Dziale IV punkt 3 i 4 niniejszego Regulaminu;
- nieudzielenia odpowiedzi na wiadomość Konsultanta z prośbą o akceptację wizualizacji towaru;
- nieotrzymania od Klienta informacji lub plików, które są niezbędne do prawidłowego wykonania Umowy;
- złożenia Zamówienia na skutek błędu informatycznego;
- złożenia Zamówienia zawierającego grafiki o charakterze obraźliwym, sprzecznym z prawem, czy dobrami osób trzecich.
- w miarę możliwości OpenGift zaproponuje alternatywny towar zamienny lub realizację części zamówienia.
- Terminy realizacji poszczególnych zamówień wskazane w serwisie www.opengift.pl są orientacyjne. Zamówienie każdorazowo realizowane są najpóźniej
w ciągu 120 dni od dnia jego przyjęcia do realizacji przez OpenGift. Ostateczny termin realizacji danego Zamówienia zostanie Klientowi wskazany w drodze wiadomości email.
- W razie podjęcia decyzji przez Klienta o realizacji części zamówienia, tj. w sytuacji gdy OpenGift nie jest w stanie skompletować całego zamówienia, pozostała część uregulowanej ceny zostanie mu zwrócona.
- Klienci mają możliwość, w drodze indywidualnych ustaleń, złożenia zamówienia obejmującego wykonanie znakowania na towarze powierzonym, tj. stanowiącym własność Klienta. OpenGift zastrzega jednak, że z uwagi na nieznajomość dostarczonego towaru, nie ponosi żadnej odpowiedzialności za wykonanie znakowania, tj. wyłączona jest jego odpowiedzialność w tym zakresie.
V. WYSYŁKA TOWARU
- Wysyłki realizowane są tylko w dni robocze (od poniedziałku do piątku). OpenGift nie realizuje zamówień w dni świąteczne ustawowo wolne od pracy.
- Sposoby dostawy zamówionych produktów: Kurier DPD, DHL, TNT, UPS. OpenGift nie ma wpływu na godziny doręczenia paczek przez kuriera.
- Jeżeli przed wydaniem przesyłki okaże się, że doznała ona ubytku lub uszkodzenia, Klient zobowiązany jest ustalić niezwłocznie z przewoźnikiem protokolarnie stan przesyłki oraz okoliczności powstania szkody. Reklamacje dotyczące ubytków lub uszkodzeń powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko pod warunkiem sporządzenia protokołu reklamacyjnego przez Klienta.
- Z chwilą wydania towaru przechodzą na Klienta korzyści i ciężary związane z towarem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia towaru.
VI. KOSZTY DOSTAW i FORMY PŁATNOŚCI
- Koszty przesyłki pokrywa Klient, zgodnie z opcjami przedstawionymi mu w formularzu zamówienia.
- OpenGift akceptuje następujące formy płatności: Blik, PayU, karta płatnicza, przelew tradycyjny, PayPal.
VII. REKLAMACJE I ZWROTY
- Umowy pomiędzy OpenGift a Klientem są zawierane w związku z prowadzonymi przez ww. podmioty działalnościami gospodarczymi. W konsekwencji Klientowi nie przysługuje prawo do zwrotu towaru bez podania przyczyny.
- Klient może zgłaszać reklamacje dotyczące towarów poprzez formularz reklamacyjny dostępny na stronie - https://www.opengift.pl/reklamacje/.
- Zgłoszenie reklamacji powinno zawierać oznaczenie osoby zgłaszającej reklamację (imię, nazwisko, firma, adres zamieszkania/siedziby, adres e-mail), numer zamówienia oraz opis zdarzenia będącego przyczyną reklamacji.
- Reklamacje zostaną rozpatrzone najpóźniej w terminie 14 dni od daty otrzymania przez OpenGift prawidłowo złożonego zgłoszenia (zawierającego wymagane elementy i niewymagającego uzupełnienia).
- Klient otrzyma informację o sposobie rozpatrzenia reklamacji drogą korespondencji elektronicznej, na adres e-mail podany w reklamacji.
- Wobec Klientów OpenGift ponosi odpowiedzialność za wady rzeczy sprzedanej, na zasadach określonych w art. 556 i kolejnych Kodeksu Cywilnego.
- W przypadku wady jedynie części dostarczonych towarów, Klient może złożyć reklamację wyłącznie w tym zakresie.
- Odpowiedzialność OpenGift nie obejmuje utraconych przez Klienta korzyści, a ponadto jest ograniczona do kwoty brutto, jaką Klient uregulował tytułem nabycia danego towaru (ograniczenie odpowiedzialności do wartości danej umowy).
- Rękojmia za wady towaru obowiązuje do 12 (dwunastu) miesięcy od dnia wydania towaru Klientowi.
- W zakresie towarów przecenionych odpowiedzialność z tytułu rękojmi jest wyłączona.
- Klient jest zobowiązany do niezwłocznego i dokładnego sprawdzenia całości dostarczonego towaru. OpenGift odmówi rozpoznania reklamacji i przyjęcia odpowiedzialności w przypadku zgłoszenia ewentualnych uwag po upływie 2 dni kalendarzowych od dnia odbioru towaru.
- Jeżeli rozpatrzenie reklamacji wymaga badań jakościowych reklamowanego towaru, Klient jest zobowiązany jest do jego niezwłocznego dostarczenia OpenGift. W przeciwnym wypadku OpenGift odmówi rozpoznania reklamacji.
- OpenGift zastrzega, że:
- Zamówienie może podlegać reklamacji tylko i wyłącznie jeśli odchył wielkościowy, kolorystyczny, gramatury, gęstości, kroju, ilości, składu będzie większy niż +/- 5% w stosunku do ustaleń dokonanych pomiędzy OpenGift a Klientem;
- Zamówienie może podlegać reklamacji jeżeli odchył umiejscowienia, dokładność odwzorowania wzoru oraz wielkościowy nadruku wykroczy poza zakres +/-10% w stosunku do ustaleń dokonanych pomiędzy OpenGift a Klientem lub do wskazówek przekazanych w Zamówieniu;
- OpenGift zastrzega ponadto, że pomiędzy produktami pochodzącymi z różnych partii produkcyjnych może zaistnieć odchył kolorystyczny. Powyższe obostrzenie jest wynikłe ze skomplikowanego procesu produkcyjnego. Klientowi nie przysługuje w tym wypadku prawo do reklamacji produktu.
- Klient ponosi jedynie bezpośrednie koszty zwrotu towarów, przez co należy w szczególności rozumieć koszt odesłania towaru do OpenGift.
VIII. ZWROT ŚRODKÓW
- OpenGift zwraca na rzecz Klienta należne kwoty w terminie 21 dni od dnia zaistnienia przyczyny zwrotu, tj.:
- w przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji Klienta w wyniku czego OpenGift jest zobowiązany do zwrotu wpłaconych na jego rzecz kwot;
- w przypadku anulowania Zamówienia lub jego części z przyczyn, o których mowa w punkcie IV Regulaminu.
- OpenGift dokonuje zwrotu ceny przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient wskaże inaczej i nie będzie się to wiązać dla OpenGift z dodatkowymi kosztami.
IX. DANE OSOBOWE
- Administratorem danych osobowych w rozumieniu przepisu art. 4 ust. 7 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych); (dalej „ogólne rozporządzenie o ochronie danych”), w odniesieniu do danych Klientów, jest OpenGift Service One Szymon Frieske, Paweł Frieske sp.j z siedzibą w Poznaniu przy ul. Naramowicka 266B. NIP: 9721283369, REGON: 369307712
- Szczegółowe warunki postępowania z danymi osobowymi zostały uregulowane w Polityce Prywatności, która jest dostępna tutaj. Polityka Prywatności stanowi integralną część niniejszego regulaminu.
X. ROZWIĄZANIE UMOWY O PROWADZENIE KONTA
- Świadczenie usług przez OpenGift w ramach Konta w serwisie www.opengift.pl ma charakter bezterminowy, jednakże Klientowi przysługuje prawo zamknięcie Konta w każdym czasie.
- Oświadczenie o rozwiązaniu Umowy Klient może złożyć za pomocą wiadomości email, wysłanej z adresu email powiązanego z danym kontem Klienta na adres: biuro@opengift.pl lub w ramach funkcjonalności w serwisie www.opengift.pl
- Z zastrzeżeniem pozostałych postanowień Regulaminu, umowa o prowadzenie Konta może zostać rozwiązana przez OpenGift w trybie natychmiastowym gdy:
- Klient narusza postanowienia Regulaminu;
- stwierdzono podanie przez Klienta danych lub oświadczeń nieprawdziwych, nieaktualnych, bądź niepełnych lub też danych innych osób;
- działania lub zaniechania Klienta negatywnie wpływają na dobre imię OpenGift, lub w inny sposób istotnie szkodzą OpenGift.
- W innych niż wskazane powyżej sytuacjach OpenGift uprawniony jest do rozwiązania Umowy z zachowaniem 14-dniowego okresu wypowiedzenia.
XI. NEWSLETTER
- Usługi subskrypcji Newslettera świadczona jest bezpłatnie przez Reflect Group na rzecz Klientów, którzy dobrowolnie wyrażą na to zgodę.
- Klient zamawia newsletter za pośrednictwem formularza dostępny na stronie www.reflect.pl, poprzez podanie swojego adresu poczty elektronicznej (email) oraz wyrażenie zgodę na przekazywanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej.
- Klient może w każdej chwili wypowiedzieć umowę o świadczenie usługi Newslettera poprzez dezaktywację subskrypcji, tj. poprzez link zawarty w stopce każdej wiadomości wysyłanej w ramach Newslettera.
XII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Serwis www.opengift.pl stosuje mechanizm plików „cookies”. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są polityce cookies dostępnej tutaj.
- W przypadku zmiany niniejszego Regulaminu, OpenGift poinformuje o tym Klientów na stronach serwisu www.opengift.pl oraz w drodze korespondencji
e-mail.
- Zmiany Regulaminu wchodzą w życie w terminie określonym przez OpenGift, nie krótszym jednak niż 7 dni od dnia ogłoszenia o zmianach w serwisie www.opengift.pl oraz od dnia przesłania stosownego powiadomienia o zmianach do Klientów.
- W przypadku braku akceptacji nowego Regulaminu, Klient uprawniony jest do rozwiązania umowy, zgodnie z postanowieniami opisanym w rozdziale „Rozwiązanie Umowy”, w terminie 14 dni od dnia powiadomienia o zmianie.
- Do zamówień złożonych i niezrealizowanych przed dniem wejścia w życie nowego Regulaminu, stosuje się postanowienia Regulaminu obowiązującego
w chwili złożenia zamówienia.
- We wszystkich sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie znajdują przepisy powszechnie obowiązującego prawa polskiego, a
w szczególności przepisy kodeksu cywilnego, ogólnego rozporządzenia o ochronie danych oraz ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
- Wszelkie spory wynikłe na tle stosowania niniejszego Regulaminu będą rozpoznawane przez właściwy sąd powszechny w Poznaniu.
- Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 01.07.2024 r.
Regulamin do dnia 01.07.2024: Pobierz