+48 605 20 30 20 | Pon-Pt 8:00 - 16:00
Cofnij
Gadżety Gadżety
Menu
Eko
Eko
Dom
Dom
Biuro
Biuro
Premium
Premium
Gry i zabawki
Gry i zabawki
Odzież i akcesoria
Odzież i akcesoria
Sport i wypoczynek
Sport i wypoczynek
Targi i eventy
Targi i eventy
Elektronika
Elektronika
Torby i plecaki
Torby i plecaki
Upominki firmowe
Upominki firmowe
Cofnij
Dom Dom
Menu
Bidony i butelki reklamowe Bidony i butelki reklamowe Bidony i butelki reklamowe
Rozwiń
Cofnij
WOW WOW
Menu
Cofnij
Zaprojektuj gadżet Zaprojektuj gadżet
Menu
Cofnij
Gadżety świąteczne Gadżety świąteczne
Menu

Regulamin


I. INFORMACJE OGÓLNE ORAZ SŁOWNICZEK
  1. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania z serwisu dostępnego pod adresem www.opengift.pl, w tym w szczególności:
    1. zasady dokonywania rejestracji i korzystania z konta w serwisie www.opengift.pl;
    2. warunki i zasady składania zamówień drogą elektroniczną, w tym za pośrednictwem Sklepu Internetowego dostępnego pod adresem www.opengift.pl;
    3. zasady reklamacji i zwrotów.
  2. Właścicielem serwisu www.opengift.pl i sprzedawcą towarów jest OpenGift Service One Szymon Frieske, Paweł Frieske sp.j z siedzibą w Poznaniu przy
    ul. Naramowicka 266B. NIP: 9721283369, REGON: 369307712, zwana dalej OpenGift. 
  3. Numer rachunku bankowego OpenGift: 57 1140 2004 0000 3102 7739 9209.
  4. Kontakt telefoniczny z OpenGift jest możliwy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30 do 15.30.
  5. Sklep Internetowy – poprzez Sklep Internetowy należy rozumieć sklep dostępny pod adresem www.opengift.pl.
  6. Klient — użytkownik serwisu www.opengift.pl, niebędący konsumentem w rozumieniu Kodeksu cywilnego i posiadający numer identyfikacji, tj., na rzecz którego zgodnie z Regulaminem i przepisami prawa mogą być świadczone usługi drogą elektroniczną lub z którym zawarta może być umowa sprzedaży
    w związku z jego działalnością gospodarczą lub zawodową. 
  7. Towary — poprzez towar należy rozumieć produkty prezentowane w Sklepie Internetowym www.opengift.pl
  8. Konto – konto w serwisie www.opengift.pl, prowadzone dla zarejestrowanego Klienta przez OpenGift, identyfikowane przez login Klienta, będące zbiorem zasobów, w którym gromadzone są dane Klienta oraz informacje o jego Zamówieniach w ramach serwisu www.opengift.pl
  9. Newsletter — biuletyn informacyjny w formie elektronicznej służący do stałej komunikacji z Klientami zapisanymi do listy mailingowej. Newsletter zazwyczaj informuje o nowościach, ofertach czy planowanych zmianach.
  10. Rejestracja — oznacza czynność dokonaną w sposób określony w Regulaminie, wymaganą dla korzystania przez Klienta ze wszystkich funkcjonalności Serwisu www.opengift.pl.
  11. Zamówienie – oświadczenie Klienta składane na zasadach określonych w Regulaminie przy użyciu dostępnych w serwisie www.opengift.pl narzędzi, zmierzające do zawarcia umowy sprzedaży towaru.
  12. Konsultant – upoważniony przez OpenGift pracownik, obsługujący w jego imieniu Zamówienia Klientów.  
  13. Usługi – usługi świadczone drogą elektroniczną za pośrednictwem serwisu www.opengift.pl, obejmujące między innymi:
    1. Umożliwienie dostępu do informacji udostępnionych w ramach serwisu www.opengift.pl, korzystanie z wyszukiwarek
      i innych narzędzi ogólnodostępnych w serwisie www.opengift.pl;
    2. Umożliwienie składania Zamówień na towary; 
    3. Umożliwienie śledzenia postępów w realizacji danego Zamówienia,
    4. Umożliwienie składania reklamacji i dokonywania zwrotów;
    5. Zakładanie i prowadzenie Konta; 
    6. Prowadzenie historii Zamówień;
    7. Dostarczanie newslettera.
II. REJESTRACJA I LOGOWANIE
  1. Klient ma możliwość skorzystania z rozszerzonych Usług serwisu www.opengift.pl po dokonaniu rejestracji, za pomocą narzędzi dostępnych na www.opengift.pl i logowania się z wykorzystaniem danych dostępowych ustalonych podczas rejestracji.
  2. Rejestracja następuje poprzez wcześniejszą akceptację Regulaminu oraz wprowadzenie do formularza rejestracyjnego prawdziwych, aktualnych, pełnych
    i prawidłowych danych Klienta, w szczególności takich jak adres e-mail oraz hasło. Rejestracja lub logowanie umożliwiają zapamiętanie danych Klienta.
  3. Zarejestrowanie Konta umożliwia Klientowi skorzystanie z dodatkowych funkcjonalności, takich jak:
    1. możliwość szczegółowego śledzenia postępów w realizacji danego Zamówienia;
    2. wgląd do historii Zamówień;
    3. możliwość zapisania indywidualnych danych Klienta;
    4. w indywidualnych przypadkach wgląd do personalizowanego cennika. 
  4. Niedozwolone jest posługiwanie się przez Klienta w procesie rejestracji danymi innych osób, w tym cudzymi adresami e-mail. Posługiwanie się nieprawdziwymi, nieaktualnymi, nieprawidłowymi bądź niepełnymi danymi lub też danymi innych osób stanowi podstawę rozwiązania umowy 
    o prowadzenie Konta zawartej pomiędzy Klientem, a  OpenGift.
  5. Po dokonaniu rejestracji za pomocą formularza rejestracyjnego, Klient otrzyma na wskazany przez siebie w procesie rejestracji adres e-mail potwierdzający rejestrację oraz inne wymagane prawem informacje. 
  6. W trakcie Rejestracji Klient może dobrowolnie wyrazić zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w celach marketingowych poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola formularza rejestracyjnego. 
III. OFERTA 
  1. Oferta prezentowana w serwisie www.opengift.pl nie jest ofertą w rozumieniu Kodeksu cywilnego, lecz jedynie zaproszeniem do zawarcia umowy,
    w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego. Zawarcie umowy następuje po wyraźnej akceptacji przez OpenGift Zamówienia — zgodnie z zasadami opisanymi 

    w punkcie IV Regulaminu.
  2. Informacje o cenie towaru, cenach oraz istotnych właściwościach, dostępne są na stronie internetowej Sklepu Internetowego i zamieszczone są przy prezentowanym towarze. W przypadku towarów znakowanych pozostałe cechy są udostępniane w drodze wiadomości email, w tym w szczególności
    w wizualizacji wykonania.   
  3. Zawarcie umowy pomiędzy OpenGift a Klientem wymaga spełnienia warunków opisanych w punkcie IV niniejszego  regulaminu, w tym w szczególności opłacenie Zamówienia, akceptacji treści Regulaminu, czy uzyskania niezbędnych informacji przez OpenGift.
  4. Prezentowane w serwisie www.opengift.pl ceny są wyrażone w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Ceny nie uwzględniają kosztów wysyłki. Koszty wysyłki są doliczane jako oddzielna pozycja w koszyku. Informacja o cenie przesyłki jest podawana przed zawarciem umowy sprzedaży. 
  5. W drodze indywidualnych ustaleń z Klientem, OpenGift dopuszcza możliwość sprzedaży towaru w walucie EURO albo USD.
  6. OpenGift nie korzysta z algorytmu, który dostosowuje ceny na podstawie zautomatyzowanego podejmowanie decyzji.
  7. Do każdego wysyłanego Zamówienia OpenGift załącza fakturę VAT w formie elektronicznej, która jest przesyłana na adres email Klienta. OpenGift informuje, że zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług, może wystawić fakturę na rzecz podatnika podatku VAT lub podatku od wartości dodanej wyłącznie, jeżeli przy składaniu Zamówienia Klient poda swój numer NIP. 
  8. Faktura VAT jest wystawiana na rzecz Klienta po opłaceniu faktury proforma. 
  9. W indywidualnych przypadkach Konsultant może ustalić z Klientem, że faktura VAT zostanie wystawiona z tzw. odroczonym terminem płatności. W takim wypadku realizacja danego Zamówienia nie będzie uzależniona od uprzedniego opłacenia faktury proforma. 
  10. W przypadku wewnątrzunijnej dostawy towarów, faktura VAT jest wystawiana pod warunkiem posiadania przez Klienta aktywnego numeru VAT EU.
IV. ZAMÓWIENIA
  1. Domniemywa się, że Klient zapoznał się z treścią niniejszego Regulaminu przed złożeniem Zamówienia. W przypadku złożenia Zamówienia poprzez formularz, który jest dostępny w Sklepie Internetowym, Klient oświadcza, że zapoznał się z treścią Regulaminu, poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola.
    W przypadku Zamówienia złożonego za pośrednictwem Konsultanta regulamin jest wysyłany wraz z ofertą.
  2. Klient może złożyć Zamówienie w następujący sposób:
    1. Za pośrednictwem usług  Sklepu Internetowego  — samodzielne złożenie zamówienia poprzez formularz dostępny w Sklepie Internetowym,
    2. Za pośrednictwem Konsultanta.
  3. OpenGift udostępnia Klientowi następujące formy kontaktu z Konsultantem:
    1. poprzez formularz kontaktowy dostępny pod adresem www.opengift.pl/kontakt/;
    2. poprzez czat dostępny w serwisie www.opengift.pl;
    3. poprzez wiadomość email wysłaną na adresy email biuro@opengift.pl, zapytania@opengift.pl lub wyceny@opengift.pl;
    4. poprzez kontakt telefoniczny pod numerami: 
      +48 605 20 30 20 lub +48 605 09 30 10 
  4. Zamówienie złożone za pośrednictwem Sklepu Internetowego jest realizowane pod warunkiem:
    1. dodania danego produktu do Koszyka;
    2. prawidłowego wypełnienia formularza Zamówienia, w tym w szczególności wskazania numeru NIP;
    3. złożenia oświadczenia o statusie przedsiębiorcy;
    4. zaakceptowania niniejszego Regulaminu,
    5. złożenia oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych;
    6. wybrania sposobu zapłaty i dostawy towaru  oraz uregulowania ceny sprzedaży, w tym w szczególności poprzez kliknięcie przycisku „zamawiam i płacę”;
    7.  dostępności danego towaru. 
  5. Po złożeniu Zamówienia, Klient otrzymuje na wskazany adres email potwierdzenie jego przyjęcia, wraz z indywidualnym numerem Zamówienia. 
  6. W przypadku towarów z personalizowanym znakowaniem, dodatkowo konieczne jest spełnienie warunków szczegółowo opisanych na karcie dedykowanej danemu towarowi, w tym w szczególności: dodanie przez Klienta odpowiedniego pliku graficznego, wybór techniki znakowania. Instrukcje dotyczące prawidłowego przygotowania pliku graficznego są dostępne w serwisie www.opengift.pl (na karcie danego produktu), bądź są przesyłane przez Konsultanta w drodze wiadomości. 
  7. Realizacja Zamówienia złożonego za pośrednictwem Konsultanta przebiega w sposób następujący:
    1. Zamówienie dotyczące towarów bez znakowania jest realizowane pod warunkiem złożenia prawidłowo sformułowanego Zamówienia (wskazanie typu produktu, koloru, ilość), potwierdzenia przez OpenGift dostępności towaru, zaakceptowania niniejszego Regulaminu, wybrania sposobu zapłaty
      i dostawy towaru  oraz uregulowaniu ceny sprzedaży.  Po złożeniu zamówienia i potwierdzeniu przez OpenGift jego dostępności, Klient otrzyma na wskazany adres email potwierdzenie z prośbą o opłacenie faktury proforma w terminie do 7 dni oraz indywidualny numer Zamówienia. Brak dokonania opłaty w terminie zostanie uznane przez OpenGift jako anulowane. 
    2. Zamówienie dotyczące towarów ze znakowaniem, bądź inne indywidualne Zamówienia Klienta:
      1. Po nawiązaniu kontaktu Konsultant przeprowadza wstępną rozmowę telefoniczną/wymianę wiadomości email, podczas której strony ustalają potrzeby i indywidualne cechy potencjalnego Zamówienia Klienta;
      2. po otrzymaniu od Klienta niezbędnych informacji (rodzaj produktu, ilość, sposób dostawy, plik graficzny niezbędny do znakowania) Konsultant przedstawia propozycję cenową wraz ze wstępną wizualizacją wykonania w formie pliku pdf, którą następnie przesyła Klientowi w drodze wiadomości email;
      3. po otrzymaniu propozycji cenowych i wizualizacji, Klient jest zobowiązany w ciągu kolejnych 7 dni do zaakceptowania propozycji Konsultanta, bądź złożenia ewentualnych uwag; Akceptacja wyceny wiąże się z zaakceptowaniem niniejszego Regulaminu;
      4. po dokonaniu akceptacji, Klient otrzymuje wiadomość email z potwierdzeniem przyjęcia Zamówienia wraz z jego indywidualnym numerem oraz prośbą o opłacenie faktury proforma w terminie 7 dni. Brak dokonania opłaty w terminie zostanie uznane przez OpenGift jako jego anulowanie;
      5. po otrzymaniu zapłaty Klient otrzymuje wizualizację produkcyjną, którą winien zaakceptować w terminie kolejnych 5 dni lub ewentualnie zgłosić poprawki;
      6. po otrzymaniu od Klienta akceptacji wizualizacji produkcyjnej, OpenGift przesyła na jego adres email potwierdzenie zawarcia umowy wraz
        z przewidywanym terminem realizacji. W przypadku braku możliwości wypracowania z Klientem porozumienia w zakresie wizualizacji produkcyjnej OpenGift zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia. 
  8. W przypadku zamówień ze znakowaniem, po akceptacji wizualizacji produkcyjnej, Klient nie ma możliwości odstąpić od umowy i anulować zamówienie.
  9. Zamówienia dokonywane przez Klientów spoza terenu Polski są realizowane wyłącznie za pośrednictwem Konsultanta, w drodze indywidualnych ustaleń. 
  10. OpenGift zastrzega sobie prawo  do odmowy realizacji Zamówienia w ciągu 2 dni roboczych od dnia jego złożenia w przypadku:
    1. niedostępności danego produktu – fakt złożenia Zamówienia przez Klienta nie jest równoznaczny z zawarciem umowy. Dostępność danego towaru jest potwierdzana przez OpenGift w wiadomości email, zgodnie z warunkami opisanymi w Dziale IV punkt 3 i 4 niniejszego Regulaminu;
    2. nieudzielenia odpowiedzi na wiadomość Konsultanta z prośbą o akceptację wizualizacji towaru; 
    3. nieotrzymania od Klienta informacji lub plików, które są niezbędne do prawidłowego wykonania Umowy;
    4. złożenia Zamówienia  na skutek błędu informatycznego;
    5. złożenia Zamówienia zawierającego grafiki o charakterze obraźliwym, sprzecznym z prawem, czy dobrami osób trzecich.  
    6. w miarę możliwości OpenGift zaproponuje alternatywny towar zamienny lub realizację części zamówienia.
  11. Terminy realizacji poszczególnych zamówień wskazane w serwisie www.opengift.pl są orientacyjne. Zamówienie każdorazowo realizowane są najpóźniej
    w ciągu 120 dni od dnia jego przyjęcia do realizacji przez OpenGift. Ostateczny termin realizacji danego Zamówienia zostanie Klientowi wskazany 
    w drodze wiadomości email.
  12. W razie podjęcia decyzji przez Klienta o realizacji części zamówienia, tj. w sytuacji gdy OpenGift nie jest w stanie skompletować całego zamówienia, pozostała część  uregulowanej ceny zostanie mu zwrócona.
  13. Klienci mają możliwość, w drodze indywidualnych ustaleń, złożenia zamówienia obejmującego wykonanie znakowania na towarze powierzonym, tj. stanowiącym własność Klienta. OpenGift zastrzega jednak, że z uwagi na nieznajomość dostarczonego towaru, nie ponosi żadnej odpowiedzialności za wykonanie znakowania, tj. wyłączona jest jego odpowiedzialność w tym zakresie. 
V. WYSYŁKA TOWARU
  1. Wysyłki realizowane są tylko w dni robocze (od poniedziałku do piątku). OpenGift nie realizuje zamówień w dni świąteczne ustawowo wolne od pracy. 
  2. Sposoby dostawy zamówionych produktów: Kurier DPD, DHL, TNT, UPS. OpenGift nie ma wpływu na godziny doręczenia paczek przez kuriera. 
  3. Jeżeli przed wydaniem przesyłki okaże się, że doznała ona ubytku lub uszkodzenia, Klient zobowiązany jest ustalić niezwłocznie z przewoźnikiem protokolarnie stan przesyłki oraz okoliczności powstania szkody. Reklamacje dotyczące ubytków lub uszkodzeń powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko pod warunkiem sporządzenia protokołu reklamacyjnego przez Klienta. 
  4. Z chwilą wydania towaru przechodzą na Klienta korzyści i ciężary związane z towarem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia towaru.
VI. KOSZTY DOSTAW i FORMY PŁATNOŚCI
  1. Koszty przesyłki pokrywa Klient, zgodnie z opcjami przedstawionymi mu w formularzu zamówienia. 
  2. OpenGift akceptuje następujące formy płatności: Blik, PayU, karta płatnicza, przelew tradycyjny, PayPal. 
VII. REKLAMACJE I ZWROTY
  1. Umowy pomiędzy OpenGift a Klientem są zawierane w związku z prowadzonymi przez ww. podmioty działalnościami gospodarczymi. W konsekwencji Klientowi nie przysługuje prawo do zwrotu towaru bez podania przyczyny.  
  2. Klient może zgłaszać reklamacje dotyczące towarów poprzez formularz reklamacyjny dostępny na stronie - https://www.opengift.pl/reklamacje/
  3. Zgłoszenie reklamacji powinno zawierać oznaczenie osoby zgłaszającej reklamację (imię, nazwisko, firma, adres zamieszkania/siedziby, adres e-mail), numer zamówienia oraz opis zdarzenia będącego przyczyną reklamacji. 
  4. Reklamacje zostaną rozpatrzone najpóźniej w terminie 14 dni od daty otrzymania przez OpenGift prawidłowo złożonego zgłoszenia (zawierającego wymagane elementy i niewymagającego uzupełnienia).
  5. Klient otrzyma informację o sposobie rozpatrzenia reklamacji drogą korespondencji elektronicznej, na adres e-mail podany w reklamacji.
  6. Wobec Klientów OpenGift ponosi odpowiedzialność za wady rzeczy sprzedanej, na zasadach określonych w art. 556 i kolejnych Kodeksu Cywilnego. 
  7. W przypadku wady jedynie części dostarczonych towarów, Klient może złożyć reklamację wyłącznie w tym zakresie. 
  8. Odpowiedzialność OpenGift nie obejmuje utraconych przez Klienta korzyści, a ponadto jest ograniczona do kwoty brutto, jaką Klient uregulował tytułem nabycia danego towaru (ograniczenie odpowiedzialności do wartości danej umowy). 
  9. Rękojmia za wady towaru obowiązuje do 12 (dwunastu) miesięcy od dnia wydania towaru Klientowi.
  10. W zakresie towarów przecenionych odpowiedzialność z tytułu rękojmi jest wyłączona. 
  11. Klient jest zobowiązany do niezwłocznego i dokładnego sprawdzenia całości dostarczonego towaru. OpenGift odmówi rozpoznania reklamacji i przyjęcia odpowiedzialności w przypadku zgłoszenia ewentualnych uwag po upływie 2 dni kalendarzowych od dnia odbioru towaru.
  12. Jeżeli rozpatrzenie reklamacji wymaga badań jakościowych reklamowanego towaru, Klient jest zobowiązany jest do jego niezwłocznego dostarczenia OpenGift. W przeciwnym wypadku OpenGift odmówi rozpoznania reklamacji. 
  13. OpenGift zastrzega, że:
    1. Zamówienie może podlegać reklamacji tylko i wyłącznie jeśli odchył wielkościowy, kolorystyczny, gramatury, gęstości, kroju, ilości, składu będzie większy niż +/- 5% w stosunku do ustaleń dokonanych pomiędzy OpenGift a Klientem;
    2. Zamówienie może podlegać reklamacji jeżeli odchył umiejscowienia, dokładność odwzorowania wzoru oraz wielkościowy nadruku wykroczy poza zakres +/-10% w stosunku do ustaleń dokonanych pomiędzy OpenGift a Klientem  lub do wskazówek przekazanych w Zamówieniu;
  14. OpenGift zastrzega ponadto, że pomiędzy produktami pochodzącymi z różnych partii produkcyjnych może zaistnieć odchył kolorystyczny.  Powyższe obostrzenie jest wynikłe ze skomplikowanego procesu produkcyjnego. Klientowi nie przysługuje w tym wypadku prawo do reklamacji produktu. 
  15. Klient ponosi jedynie bezpośrednie koszty zwrotu towarów, przez co należy w szczególności rozumieć koszt odesłania towaru do OpenGift.
VIII. ZWROT ŚRODKÓW
  1. OpenGift zwraca na rzecz Klienta należne kwoty  w terminie 21 dni od dnia zaistnienia przyczyny zwrotu, tj.:
    1. w przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji Klienta w wyniku czego OpenGift jest zobowiązany do zwrotu wpłaconych na jego rzecz kwot;
    2. w przypadku anulowania Zamówienia lub jego części z przyczyn, o których mowa w punkcie IV Regulaminu. 
  2. OpenGift dokonuje zwrotu ceny przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient wskaże inaczej i nie będzie się to wiązać dla OpenGift z dodatkowymi kosztami. 
IX. DANE OSOBOWE
  1. Administratorem danych osobowych w rozumieniu przepisu art. 4 ust. 7 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych); (dalej „ogólne rozporządzenie o ochronie danych”), w odniesieniu do danych Klientów, jest OpenGift Service One Szymon Frieske, Paweł Frieske sp.j z siedzibą w Poznaniu przy ul. Naramowicka 266B. NIP: 9721283369, REGON: 369307712
  2. Szczegółowe warunki postępowania z danymi osobowymi zostały uregulowane w Polityce Prywatności, która jest dostępna tutaj. Polityka Prywatności stanowi integralną część niniejszego regulaminu.
X. ROZWIĄZANIE UMOWY O PROWADZENIE KONTA 
  1. Świadczenie usług przez OpenGift w ramach Konta w serwisie www.opengift.pl ma charakter bezterminowy, jednakże Klientowi przysługuje prawo zamknięcie Konta w każdym czasie.
  2. Oświadczenie o rozwiązaniu Umowy Klient może złożyć za pomocą wiadomości email, wysłanej z adresu email powiązanego z danym kontem Klienta na adres: biuro@opengift.pl lub w ramach funkcjonalności w serwisie www.opengift.pl 
  3. Z zastrzeżeniem pozostałych postanowień Regulaminu, umowa o prowadzenie Konta może zostać rozwiązana przez OpenGift w trybie natychmiastowym gdy:
    1. Klient narusza postanowienia Regulaminu;
    2. stwierdzono podanie przez Klienta danych lub oświadczeń nieprawdziwych, nieaktualnych, bądź niepełnych lub też danych innych osób;
    3. działania lub zaniechania Klienta negatywnie wpływają na dobre imię OpenGift, lub w inny sposób istotnie szkodzą OpenGift. 
  4. W innych niż wskazane powyżej sytuacjach OpenGift uprawniony jest do rozwiązania Umowy z zachowaniem 14-dniowego okresu wypowiedzenia.
XI. NEWSLETTER
  1. Usługi subskrypcji Newslettera świadczona jest bezpłatnie przez Reflect Group na rzecz Klientów, którzy dobrowolnie wyrażą na to zgodę.
  2. Klient zamawia newsletter za pośrednictwem formularza dostępny na stronie www.reflect.pl, poprzez podanie swojego adresu poczty elektronicznej (email) oraz wyrażenie zgodę na przekazywanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej.
  3. Klient może w każdej chwili wypowiedzieć umowę o świadczenie usługi Newslettera poprzez dezaktywację subskrypcji, tj. poprzez link zawarty w stopce każdej wiadomości wysyłanej w ramach Newslettera.
XII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
  1. Serwis www.opengift.pl stosuje mechanizm plików „cookies”. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są polityce cookies dostępnej tutaj. 
  2. W przypadku zmiany niniejszego Regulaminu, OpenGift poinformuje o tym Klientów na stronach serwisu www.opengift.pl oraz w drodze korespondencji
    e-mail.
  3. Zmiany Regulaminu wchodzą w życie w terminie określonym przez OpenGift, nie krótszym jednak niż 7 dni od dnia ogłoszenia o zmianach w serwisie www.opengift.pl oraz od dnia przesłania stosownego powiadomienia o zmianach do Klientów. 
  4. W przypadku braku akceptacji nowego Regulaminu, Klient uprawniony jest do rozwiązania umowy, zgodnie z postanowieniami opisanym w rozdziale „Rozwiązanie Umowy”, w terminie 14 dni od dnia powiadomienia o zmianie. 
  5. Do zamówień złożonych i niezrealizowanych przed dniem wejścia w życie nowego Regulaminu, stosuje się postanowienia Regulaminu obowiązującego
    w chwili złożenia zamówienia.
  6. We wszystkich sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie znajdują przepisy powszechnie obowiązującego prawa polskiego, a
    w szczególności przepisy kodeksu cywilnego, ogólnego rozporządzenia o ochronie danych oraz ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
  7. Wszelkie spory wynikłe na tle stosowania niniejszego Regulaminu będą rozpoznawane przez właściwy sąd powszechny w Poznaniu. 
  8. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 01.07.2024 r. 

Regulamin do dnia 01.07.2024: Pobierz

OpenGift.pl w liczbach
53941 Klientów
145849 Zamówień
129 Pracowników
18 Lat na rynku