Zimą gorący napój jest jak dotknięcie czarodziejskiej różdżki, która jest w stanie naprawić wszystko i rozgrzać zmarznięte kości. Wyobraź sobie, że ta różdżka ma Twoje logo wygrawerowane w najbardziej widocznym miejscu. To może zrobić wrażenie, prawda? Nic więc dziwnego, że tak wiele marek decyduje się na to, by kupić i oznakować u nas właśnie termosy reklamowe. To one pozwalają na zapewnienie klientom czy pracownikom gorącej herbaty w najbardziej zimny dzień. Czy jednak termosy z nadrukiem powinny być wyłącznie zimowymi gadżetami reklamowymi?
Termos z nadrukiem – skojarz się pozytywnie
Termos personalizowany, z Twoją grafiką lub logo, to świetny pomysł na jeden z gadżetów reklamowych marki. Jeśli masz już rozbudowane portfolio, a termos z własnym nadrukiem nadal się tam nie znalazł, najwyższy czas to zmienić. Dlaczego?
Zacznijmy od podstaw, a zatem od tego, co w ogóle robi termos. Nie, robi coś znacznie ważniejszego, od utrzymywania temperatury gorących napojów. Termos reklamowy ratuje życie – pozwala rozgrzać ciało, gdy jest zimno. Zapewnia kawę zawsze gorącą i zawsze pachnącą. Jest produktem, który może zmienić wyjście na mróz z niezbyt przyjemnej przygody w piknik.
Tak działa termos firmowy, który zaprezentujesz swoim klientom czy pracownikom. Termosy z nadrukiem kojarzą się z wszystkim, co najlepsze. A to sprawia, że Twoja marka, siłą rzeczy, również będzie kojarzyć się pozytywnie. Jeśli pragniesz wywoływać miłe emocje, pozycjonować się dobrze w umysłach klientów i potencjalnych klientów, taki gadżet może okazać się strzałem w dziesiątkę. Tu zresztą sprawdzą się też inne gadżety do domu i kuchni, na przykład bidony i butelki reklamowe. Jednak aby okazały się sukcesem, muszą naprawdę się wyróżnić.
Termosy z nadrukiem tylko najlepszej jakości
Jeśli decydujesz się na gadżet, jakim jest termos personalizowany, musisz postawić na jakość, nie tylko na ilość. To bowiem coś więcej, niż produkt, który jest ładny i przydatny. Jego praktyczność tkwi bowiem zawsze w jakości wykonania. Akcesoria kuchenne mają to do siebie.
Kupujemy je przecież nie po to, by ładnie wyglądały, ale by były praktyczne. Gdy dostajemy je, oczekujemy tego samego. Dlatego termos z nadrukiem musi nie tylko wyróżniać się wyglądem, grafiką reklamową czy Twoim logo, ale również wykonaniem, które zapewnia najwyższą funkcjonalność.
Masz szczęście. W naszej hurtowni znajdziesz wiele termosów, w różnym przedziale cenowym, które wykonane są w sposób nienaganny, pozwalający na długie utrzymanie ciepła napoju. Klienci będą zachwyceni, jeśli dostaną od Ciebie taki upominek – nawet wtedy, gdy mają już w domu całą kolekcję termosów.
Termosy z nadrukiem – jak wybrać odpowiedni?
Decydując się na termos personalizowany, musisz wziąć pod uwagę jakość – to już wiemy. Jednak to nie jedyny parametr, który ułatwi Ci wybór. Kolejnym jest oczywiście cena. Na co możesz sobie pozwolić, a co będzie jednak zbyt dużym wydatkiem dla Twojej firmy? W odpowiedzi na to pytanie pomoże Ci inne, dużo ważniejsze – po co jest Ci ten termos?
Oczywiście dobrze wiadomo, że jest to gadżet reklamowy, który ma na celu pokazanie marki z lepszej strony. Jednak w jakim celu będziesz go wykorzystywać? Czy jest to produkt, który będzie wygraną w konkursie? A może to prezent dla osób, które w danym miesiącu czy roku wyróżniły się w biurze i chcesz je nagrodzić?
Każda z odpowiedzi pozwala Ci wybrać inny termos z nadrukiem, dobrze dopasowany do konkretnej potrzeby. Termos Stanley Classic to produkt niemalże legendarny. Jego cena jest wyższa, jednak gadżet wart jest każdej złotówki. Taki termos z napisem może być świetnym prezentem świątecznym czy też wyróżnieniem dla pracownika.
Może także stanowić doskonały prezent w konkursie – tym bardziej, jeśli Twoja marka związana jest z FMCG lub branżą sportową. Wybierasz termosy z własnym nadrukiem, które będą prezentami dla wszystkich pracowników? Zdecyduj się na coś tańszego, choć nadal świetnie wykonanego, jak termos dwuścienny.
Niezależnie od tego, na co padnie Twój wybór, my szybko i profesjonalnie oznakujemy Twój termos firmowy, który będzie gotowy, by spełniać swoje zadanie.