Prawdziwe gadżety reklamowe powinny być nie tylko estetyczne, czasem nawet naprawdę pięknie wykonane, ale również przydatne. To właśnie w ich użytkowości tkwi największa siła, która doceniana jest nie tylko przez Twoich klientów, ale też przez pracowników czy kontrahentów – przez każdego z nas. Bo po co nam coś ładnego, po co nie sięgamy? Dlatego właśnie gadżety, takie jak torby papierowe z nadrukiem, stanowią produkty reklamowe par excellence. Torba papierowa z logo jest nie tylko estetyczna dzięki swojej prostocie i wybranej przez Ciebie grafice, ale przede wszystkim praktyczna. I to na tyle, że ten właśnie gadżet wybierany jest często i w pełni świadomie przez wielu naszych klientów. Dlaczego torby papierowe z logo powinny trafić również do Ciebie?
Torby papierowe z nadrukiem mają to coś!
Torba papierowa z nadrukiem to produkt, którego nierzadko nie traktuje się w kategoriach gadżetu reklamowego. To przecież zwykła torba – coś, co znajdziemy w każdym sklepie. Nie do końca. Zwróć uwagę na marki premium, zwłaszcza odzieżowe.
Gdy klient bądź klientka dokonuje zakupu, otrzymuje produkt zapakowany nie w torbę plastikową, a właśnie w papier. Dlaczego? Ponieważ papier kojarzy nam się automatycznie z czymś wyższej jakości, czymś droższym. Jest również ekologiczny, co także sprawia, że klienci przychylniej spoglądają na firmę, która do pakowania wykorzystuje właśnie ten materiał.
Torby z logo firmy bywają różne, ale tylko papier, zwłaszcza gruby i sztywny, tak mocno kojarzy nam się z czymś najwyższej klasy. Wystarczy spojrzeć na osoby dumnie przemieszczające się po galeriach handlowych, niosące torby z logo marek i projektantów. Tak, papier ma w sobie to coś.
Torba papierowa z logo nie jest jednorazowa
No dobrze, ale czy zakup toreb papierowych opłaci się Twojej firmie? Przecież gadżety reklamowe powinny służyć przez długi, długi czas, być widoczne w jak największej ilości miejsc i najlepiej przemieszczać się razem z właścicielem. To całkiem dobry opis toreb – również papierowych, nie tylko tych bawełnianych.
Może wydawać Ci się, że torby papierowe z nadrukiem są skazane na niepowodzenie w kwestii długotrwałego użytkowania. Jest jednak zupełnie inaczej. Jeśli produkt jest wysokiej jakości – a takie właśnie są nasze torby – możesz mieć pewność, że nie trafi on do śmietnika od razu po tym, jak zakupy zostaną przetransportowane do domu.
Dzieje się tak z różnych powodów. Po pierwsze dlatego, że torba nadal pozostaje funkcjonalna – można wziąć ją ze sobą na zakupy naprawdę wiele razy, zanim straci swój kształt. Po drugie dlatego, że torby papierowe z logo wyglądają dobrze, a takie rzeczy nosi się jeszcze chętniej, niż te zwykłe, bawełniane i pozbawione uroku. Jest to też powiązane z owym „czymś”, co plasuje torby papierowe z nadrukiem na półce premium.
Po trzecie i naprawdę bardzo ważne – torby z logo firmy, które wykonane są z papieru, nierzadko trafiają do osób, które są w stanie zapłacić za produkt więcej, bo jest ekologiczny. Dlatego szanują materiał i korzystają z niego tak długo, jak tylko się da. Tak, świadomość ekologiczna Twoich klientów ma tu ogromne znaczenie. I z całą pewnością przyczynia się do dłuższego użytkowania (nie)zwykłej papierowej torby.
Nie musisz zatem martwić się, że torba papierowa z nadrukiem będzie gadżetem jednorazowym, który będzie służyć wyłącznie do zapakowania Twoich produktów. To produkt wielokrotnego użytku, z którym Twoi klienci nie rozstaną się przez długi czas.
Torby papierowe z logo są EKO!
No tak, prawie zapomnieliśmy. Torebki papierowe z logo są ekologiczne i dodają jakieś 10 punktów do postrzegania Twojej marki jako proekologicznej. Czy wiesz, że aż 42% konsumentów w naszym kraju jest w stanie zapłacić więcej za produkt, który jest ekologiczny?
Nic więc dziwnego, że tak wiele firm przechodzi na zieloną stronę mocy i stara się wprowadzić jak najwięcej EKO rozwiązań – nie tylko w swoich sklepach, ale również w polityce marki. Wielkie przedsiębiorstwa starają się robić jak najwięcej, jednak Ty możesz rozpocząć od niewielkich działań.
Takich, jak wprowadzenie do swoich sklepów papierowych toreb. Wydaje się, że to niewielki gest, jednak uwierz – jest zauważalny. Zwłaszcza jeśli stworzysz wokół tego całą akcję zmiany z gorszego na lepsze. Tak, nawet coś tak prozaicznego, jak wprowadzenie torebek papierowych może być świetnym marketingowym zagraniem.
Jeśli Twoja firma chce płynąć z nurtem EKO i w innych działaniach również pokazuje, że dbałość o środowisko naturalne jest jej bliskie, torby papierowe z logo to minimum, jakie możesz zrobić. Jednak minimum, od którego warto zacząć.
Kiedy warto zainwestować w torby z logo firmy?
Torebki papierowe z logo są gadżetem, który nie jest konieczny we wszystkich branżach. Jeśli sprzedajesz usługi, a nie produkty, prawdopodobnie nawet nie myślisz o czymś takim, jak torby. A może to błąd? Z całą pewnością nie potrzebujesz ilości tak dużych, jak sklepy stacjonarne czy branża gastronomiczna. A jednak nawet usługodawcy powinni mieć na podorędziu torby papierowe z nadrukiem.
Po co? Chociażby po to, by spakować kilka gadżetów branżowych dla potencjalnych klientów, którzy odwiedzą Twoje stoisko na targach. Albo po to, by w estetycznym opakowaniu przekazać im najważniejsze dokumenty i informacje. Tak torby papierowe z logo używają chociażby biura podróży. To całkiem sprytny sposób, by włączyć swoje logo w proces sprzedażowy produktu, który dla innych jest całkowicie niewidoczny.
Oczywiście torba papierowa z logo to mus dla marek (zwłaszcza premium), które posiadają swoje sklepy stacjonarne. Dotyczy to branży spożywczej, modowej, księgarni, sklepów papierniczych czy kawiarni. Jeśli Twój klient ma nieść w ręku produkt od Ciebie, powinien móc nieść go z klasą. Torba papierowa z logo mu w tym pomoże.
Udało nam się udowodnić Ci, że torby papierowe z nadrukiem to dobry pomysł dla Twojej marki? W takim razie sprawdź koniecznie, co dla Ciebie przygotowaliśmy! Wybieraj spośród wielu produktów, które następnie chętnie oznakujemy metodą odpowiednio dobraną do Twoich oczekiwań.